Automobilių spūstys rytinio piko metu susidarė visai ne ten, kur eismo priežiūros specialistai buvo prognozavę. Tad ankstyvą rytą, jau maždaug nuo 7.20 iki 8 val., sunku buvo pravažiuoti tiek H. ir O. Minkovskių gatve, tiek M.K.Čiurlionio tilto prieigomis, tiek nuo naujojo tilto sukant dešinėn į Karaliaus Mindaugo prospektą.

Kauno eismo priežiūros tarnybos komisaras-inspektorius Algimantas Judickas vakar “Kauno dienai” sakė, kad pirmiausia eismas vakar buvo stebimas ties Veiverių g. ir H. ir O. Minkovskių g. sankryža, o ten spūsčių nebuvo. Kad būtų sunku pravažiuoti kitose vietose, tarnyba taip pat jokių pasipiktinusių vairuotojų skambučių nesulaukė. Patys pareigūnai, vakar tarp 9.30 ir 10 val. taip pat važinėję tomis gatvėmis, stebėjo, ar nesusidaro automobilių grūstys. Tačiau ką begali rasti tokiu laiku? Pikas gi kur kas anksčiau.

Iš tiesų ne kiekvienas vairuotojas turi laiko užsiimti skambinėjimais, kai skuba kuo greičiau išsprūsti iš automobilių grūsties. Tačiau vakar rytą turbūt nebūtumėte suradę nė vieno minėtomis gatvėmis važiavusio vairuotojo, nekeiksnojusio valdžios. Kaip galima nukreipti dvi Veiverių g. eismo juostas ir vieną iš Marvelės g. (iš viso tris eismo juostas) į vienos juostos H. ir O. Minkovskių gatvę? Juk tai - užprognozuoti kamščiai piko valandomis. Na, nebent šia gatve būtų uždraustas visuomeninio transporto eismas. Mat autobusai stoja stotelėse, tačiau tiek iš kelio neišsuka, kad juos siauroje gatvėje galėtų aplenkti kitos mašinos. Stabčioja ir mikroautobusai.

Kita problema - posūkis nuo naujojo tilto į dešinę, Karaliaus Mindaugo pr. Čia galima įsukti tik viena eismo juosta, kuria tiesiai toli nenuvažiuosi - šviesoforas liepia sukti tik į dešinę. Vadinasi, visi norintieji važiuoti centro link tiesiai (o tokių vairuotojų ypač daug), privalo rikiuotis į antrąją juostą, kur rieda nesustojantis automobilių srautas iš Šančių ir Panemunės. Vakar, kai buvo pats pikas, šiame automobilių šaršalyne taip ir neatsirado nė vieno reguliuotojo, kuris būtų palengvinęs vairuotojų dalią. Laimė, patys kauniečiai vairuotojai pademonstravo aukštą kultūrą, tad gal dėl to ir neįvyko rimtesnių eismo įvykių.

Nemaža dalis Aleksoto mikrorajono bei kitų miesto gyventojų iš senamiesčio į Aleksotą ir atvirkščiai eidavo pėsčiomis Aleksoto tiltu, tai jiems nekainuodavo. Šią savaitę bet koks eismas šiuo tiltu uždraustas, pėstieji priversti naudotis transportu. Kauno miesto taryba ketvirtadienį pritarė, kad į kitą Aleksoto tilto pusę žmones kas pusvalandį nemokamai vežtų savivaldybės bendrovės "Kauno autobusai" autobusas.

Keleivių vežimas darbo dienomis maršrutu "Aleksoto tiltas - H. ir O. Minkovskių g. - M. K. Čiurlionio tiltas - Karaliaus Mindaugo prospektas. - Aleksoto tiltas", preliminariais skaičiavimais, Kauno miesto savivaldybei kainuos apie 285 tūkst. litų.