„Dabar per vėlu“, – teigė aviapramonės konsultantas Andersas Lidmanas „The Local“.
Pirmadienį SAS paskelbė planuojanti 3 mlrd. kronų (1,2 mlrd. Lt) apkarpyti išlaidas, o tai padaryti mažinant atlyginimus, investicijas ir atleidžiant apie 6 tūkst. darbuotojų.
SAS vadovas Rickardas Gustafsonas teigė, jog tai paskutinis SAS bandymas išvengti bankroto.
Visgi konsultacinės įmonės vadovas A. Lidmanas patikino, jog SAS vargiai pavyks išvengti prasto vadovavimo bei iš devinto dešimtmečio užsilikusio požiūrio (kai SAS buvo monopolininkė) į aviaverslą padarinių.
„Kai esi monopolininkas, nereikia jaudinti dėl išlaidų, galima skirti dėmesį paslaugoms. SAS puikiai sekėsi“, – sakė jis.
Jis paaiškino, kad SAS pavėluotai ir labai lėtai reagavo į besikeičiančias rinkos sąlygas, t. y. naujų bendrovių – „EasyJet“, „Ryanair“ bei „Norwegian“ atsiradimą bei populiarėjantį lėktuvo bilietų pirkimą internetu.
„Tarsi ilgą laiką žmogus nežinotų, kad yra užsikrėtęs virusu ir serga, o sužinotų per vėlai“, – taip A. Lidmanas apibūdino SAS padėtį.