„Tai pirmoji neblaivaus piloto byla, nagrinėta teisme, ir naujo įstatymo išbandymas“, - naujienų agentūrai TT sakė Tommy Larssonas iš Švedijos oro linijų pilotų asociacijos, pridurdamas, kad juos teismo nuosprendis nudžiugino.

Teismas nustatė, kad nepakanka įrodymų, jog pilotas pradėjo vykdyti „ypatingos svarbos oro saugumui“ užduotis, kai paaiškėjo, kad alkoholio kiekis jo kraujyje viršija leistiną ribą - priešingu atveju teismas būtų pripažinęs jį kaltu dėl pilotavimo apsvaigus.

Jei neblaivus pilotas būtų pradėjęs orlaivio saugumo patikrinimą, jis būtų buvęs nuteistas, pažymėjo teismas.

„Scandinavian Airlines“ įgulos nariai patikrinimą alkoholio matuokliu turėjo praeiti gegužės mėnesį, kai ruošėsi skrydžiui. Paaiškėjo, kad vieno iš pilotų organizme alkoholio kiekis viršija leistiną normą.

Pasak vieno „Aftonbladet“ šaltinio, šis pilotas turėjo atlikti išorinį orlaivio saugumo patikrinimą, kai pasienio policija nustatė, kad jis yra neblaivus.

Alkoholio kiekis piloto kraujyje siekė daugiau kaip 1 promilę – 0,8 promilės daugiau, nei leistina. Pagal Švedijos įstatymus, vairuoti automobilį ar pilotuoti lėktuvą leidžiama, jei alkoholio kiekis neviršija 0,2 promilės.

Tačiau SAS savo darbuotojams taiko dar griežtesnius reikalavimus ir neleidžia pilotams skristi, jei likus 8 valandoms iki skrydžio alkoholio kiekis nėra mažesnis už 0,2 promilės.

Paaiškėjus, kad pilotas yra neblaivus, jis buvo nušalintas nuo skrydžio. Vėliau jis buvo atleistas iš darbo ir neteko piloto licenzijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)