Norima įsitikinti, kiek turima likusių nuardytų geležinkelio bėgių, iešmų, sklendžių, padėklų, iešmų detalių ir t. t. bei sustiprinti jų apskaitą. Tik pradėjus inventorizaciją savo noru iš Uosto direkcijos be išeitinės pašalpos jau išėjo vienas geležinkelių specialistas.

Nors dar nepateiktas inventorizacijos formalusis aktas, tačiau jau pastebima, kad bus keliolikos tonų trūkumas. Neatmetama galimybė, kad tas metalas buvo pavogtas. Už 1 toną liekamųjų medžiagų siūloma 1 000-1 050 litų.

Po degalų grobstymo skandalo bus reorganizuojama Uosto kapitono tarnyba. Pagal reorganizavimo planą po pertvarkos nebeliks 15 etatų, atsiras 3 nauji.

Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, mokėti išeitines pašalpas vidutiniškai už 3-4 mėnesius apsimoka, nes penktą mėnesį jau pastebimas efektas. Uosto direkcijos generaliniu direktoriumi pradėjus dirbti E. Gentvilui ši įstaiga turėjo 292 etatus, pastaruoju metu jų bebuvo 252, o po dar vienos reorganizacijos liks 240.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)