Su DELFI susisiekęs Girvydas Duoblys pasakojo, kad kelionę namo iš Atėnų pradėjo pirmadienį. „Lėktuvas turėjo išskristi 16.25 val., bet ilgai niekas nieko nesakė. Paskui prie laipinimo vartų buvo oficialiai pranešta, kad lėktuvas negali pakilti, nes „Aerosvit Airlines“ nėra sumokėjusi oro uosto mokesčio“, - pasakojo lietuvis.

Į Kijevą „Aerosvit Airlines“ lėktuvas išskrido apie 21 val. Oro uoste nusileido – apie 23 val. Dėl skrydžio vėlavimo lietuvis nespėjo į lėktuvą į Vilnių, kuris Kijevą paliko 22.30 val.

„Beveik iki 7 val. ryto laukėme viešbučio eilėje. Porą valandų numigome ir vėl į oro uostą“, - pasakojo G. Duoblys.

Antradienį oro linijų klientui buvo pranešta, kad į Vilnių galės išskristi apie 14 val. „Susodino į lėktuvą, pavežiojo po oro uostą ir pasakė, kad lėktuvas sugedo“, - teigė G. Duoblys.

„Dabar žada (antradienio pavakarys – DELFI), kad išskrisime 22.30 val., bet toks jausmas, kad čia nieko nebus. Situacija keista. Atrodo, kad kompanija yra bankrote, bet jis dar tik nepaskelbtas“, - nuomonę išsakė pašnekovas.

Borispolio oro uosto internetiniame tinklalapyje kol kas pranešama, kad lėktuvas į Vilnių turėtų pakilti laiku 22.15 val. Kodėl į Vilnių neišskrido „Aerosvit Airlines“ lėktuvas 14.00 val., nepranešama. DELFI su Kijevo oro uosto atstovais susisiekti nepavyko.

DELFI susisiekus su „Aerosvit Airlines“ atstovybe Lietuvoje, bilietų platintojas Tomas (pavardės nenorėjo atskleisti – DELFI) teigė, kad skrydis antradienį iš Kijevo buvo atšauktas dėl techninių kliūčių. Kodėl vėlavo skrydis iš Atėnų, pašnekovas negalėjo komentuoti.

Paklaustas, ar „Aerosvit Airlines“ skrydžių atidėjimai dažna problema ar tik vienkartinis įvykis, pašnekovas atsakė: „Kas yra dažnai? Visoms oro kompanijoms pasitaiko, kad vėluoja arba genda lėktuvai“.

Dar gegužės mėnesį DELFI rašė, kad Danijos skrydžių bendrovės „Cimber Sterling“ bankrotas gali paveikti skrydžius tarp Vilniaus ir Kijevo.

Apie tai paklaustas „Aerosvit Airlines“ bilietus Lietuvoje pardavinėjantis vadybininkas teigė: „Lėktuvai yra nuomojami. Buvo nuomojami iš vienos, dabar iš kitos. Tai tik pasikeitė kompanijos ir tiek“.