„Vilniaus diena“ rašo, kad sostinės gyventojui, papildžius kortelę 15 litų suma, šis gavo šešis pusvalandinius bilietus. Dvi kelionės buvo sklandžios, tačiau kortelę prilietus prie skaitytuvo trečią kartą, ekrane pasirodė užrašas, kad kortelėje pinigų likutis lygus nuliui.

Vilnietis prarado 10 litų. Nauja sistema rodė, kad „Vilniečio kortele“ nebuvo naudotasi.

„Patikrinome visą įrašų sistemą. Kaip mūsų rangovai pasakė – tai atsitiko dėl skaitytuvo kaltės. Iš tikrųjų buvo padarytas ir prevencinis darbas, kad tokių sutrikimų daugiau nepasikartotų. Bus korekcija, tiesiog su kortele reikės kreiptis ir mes sugrąžinsime į kortelę trūkstamus pinigus“, - situaciją komentavo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.