„Vilniečio kortelė“ buvo papildyta 15 litų suma – pagal naują sistemą – šešiais pusvalandiniais bilietais. Pirmosios dvi kelionės buvo sklandžios, tačiau trečią kartą kortelę prilietus prie skaitytuvo, ekrane pasirodė užrašas, kad kortelėje pinigų likutis lygus nuliui ir kad bilietą reikia nusipirkti iš vairuotojo.

Kortelės turėtojas prarado 10 litų ir turėjo nusipirkti naują kelionės bilietą. Nauja susisiekimo paslaugų sistema visoms „Vilniečio kortelės“ operacijoms stebėti nerodė nieko, lyg kortele nebūtų naudotasi. Susisiekimo paslaugų atstovai nebuvo pasiruošę tokiam atvejui.

„Patikrinome visą sistemą, įrašų sistemą. Kaip mūsų rangovai pasakė – tai atsitiko dėl skaitytuvo kaltės. Iš tikrųjų buvo padarytas ir prevencinis darbas, kad tokių sutrikimų daugiau nepasikartotų. Bus korekcija, tiesiog su kortele reikės kreiptis ir mes atstatysime trūkstamus pinigus“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.

Po šio sutrikimo susisiekimo paslaugos įvedė naują funkciją tam, kad jeigu tokia situacija pasikartotų, informacinė sistema galėtų iš karto atpažinti sutrikimą.

„Ta operacija atstatymo metu užima apie vieną parą, nes informacija iš skaitytuvo turi sugrįžti į mūsų serverius ir tada mes tokias neteisingas transakcijas iš karto pamatome“, – teigia G. Bliuvas.

Nors susisiekimo paslaugų atstovai tikina, jog šios kortelės atvejis vienintelis, galbūt yra ir daugiau vilniečių, kurie prarado kortelėje esančius pinigus, tačiau niekur nesikreipė. Dabar nauja sistemos funkcija turėtų padėti susigrąžinti pinigus.