Manoma, kad iš devynių Uosto direkcijos turimų laivų, kurą grobstyti galimybę turėjo tik trijų locmanų katerių, kurie dirba ir naktimis, įgulų nariai, skelbia "Vakarų Ekspresas".

Trijų locmanų katerių darbui užtikrinti per mėnesį užtenka apie 20 t kuro, o buvo sunaudojama gerokai daugiau - per 40 t. Kilus triukšmui, jau liepą Uosto direkcijos laivų kuro sunaudojimas sumažėjo 45 proc. Tačiau teisėsaugos institucijos pareigūnai paėmė ne tik žymėtą neakcizinį dyzeliną, kuris naudojamas Uosto direkcijos kateriuose, bet ir apmokestintą akcizu, kurį naudoja kiti laivai.

Todėl ir atsirado versija, kad uoste egzistavo labai gerai organizuotas kuro grobstymo tinklas, kuriame dalyvavo ir Uosto direkcijos darbuotojai.

Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, "norėtųsi, kad uždarius vartelius kuro vagystėms pas mus, tai reikštų, kad nutraukiamos vagystės visame uoste".

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)