DELFI ketvirtadienio rytą apsilankius kai kuriuose sostinės spaudos kioskuose paaiškėjo, kad sistema vis dar neveikia.

Nebuvo galima įsigyti ir senųjų popierinių bilietų – prie Kudirkos aikštės esančio kioskelio pardavėja neturėjo ko pasiūlyti troleibusu norintiems važiuoti žmonėms.

Vienintelis išsigelbėjimas keleiviams – pirkti bilietą iš vairuotojo. Tiesa, tuomet kelionė atsieis mažiausiai 3,5 Lt.

Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybė savo pranešime teigia, kad naująją "Vilniečio kortelę" įsigyti buvo galima visose bilietų platinimo vietose nuo ketvirtadienio 9 val. ryto.

Tikinama, kad per trečiadienį ir ketvirtadienį buvo parduota ir pakeista apie 2,5 tūkstančio "Vilniečio kortelių".

„Elektroninio bilieto sistema veikė ir veikia be trukdžių nuo pat trečiadienio ryto. Vakar daliai gyventojų buvo kilę nesklandumų, nes savo įrangą ir terminalus reikėjo atnaujinti ir bilietų platintojams. Vis dėlto, diegiant naują įrangą tokie laikini sistemos derinimo darbai yra natūralūs ir buvo taisomi nedelsiant, todėl atsiprašome gyventojų už patirtus nepatogumus. Ketvirtadienio rytą, iki 9 val., visose bilietų platinimo vietose jau buvo atnaujinta programinė įranga. Dabar įranga veikia visose bilietų platinimo vietose.“, - teigė miesto savivaldybės platinamoje informacijoje Gintas Bliuvas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius.

Ketvirtadienį po pietų spaudos kioskuose pagaliau pasirodė senojo tipo viešojo transporto bilietai už 2 litus (su 50 proc. nuolaida - 1 litą).

Po pietų prarastas ryšys su „Susisiekimo paslaugų“ serveriu

„Lietuvos spaudos“ elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas teigė, kad sutrikimai, kurių nebuvo trečiadienį, prasidėjo ketvirtadienio rytą. „Dabartinė situacija yra tokia, kad kortelių terminalai, kurie yra „Susisiekimo paslaugų“ prarado ryšį su serveriais. Tai reiškia, kad šiuo metu jokių paslaugų su elektroniniu bilietu kol kas atlikti negalime“, - ketvirtadienio popietę komentavo specialistas.

N. Orvidas sakė, kad kol kas pasakyti, kada problemos bus pašalintos, sunku. „Susisiekimo paslaugos“ informuotos apie sutrikimą ir yra laukiama atsakymo.

„Mes iš savo pusės iki vakar vakaro (trečiadienio - DELFI) 17 val. buvome stabilizavę situaciją: 74 vakar dirbę kioskai veikė pilna apimtimi. Tai buvo daroma iki 23 val. vakaro. Buvo atlikta 850 sėkmingų transakcijų“, - pasakojo pašnekovas.

Tačiau ketvirtadienio rytą įdiegta programinė sistema pradėjo „mėtyti klaidas“.

„Kortelių terminalai, kurie vakar nebuvo įrengti, nes nedirbo, šiandien turėjo užsikrauti nauja programine versija. Tie, kurie užsikrovė sėkmingai, galėjo vykdyti tam tikras funkcijas. Tie, kurie neužsikrovė, negalėjo vykdyti funkcijų ir turėjo būti perprogramuoti rankiniu būdu“, - kalbėjo N. Orvidas.

„Lietuvos spaudos“ atstovas teigė, kad pamačius, jog sistema neveikia sklandžiai, buvo pasirūpinta, kad visuose spaudos kioskuose pirkėjai galėtų įsigyti senuosius popierinius viešojo transporto bilietus.

Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad iki ketvirtadienio 17 val. buvo parduota 2,5 tūkst. "Vilniečių kortelių".

Primename, kad trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad daugiau nei pusė spaudos kioskų atnaujino programinę įrangą ir jau nuo ryto platina naujuosius elektroninius bilietus, bet likusiems, kuriuose kol kas nėra galimybės įsigyti naujųjų bilietų rūšių, leista platinti popierinius bilietus.

Pasak savivaldybės, elektroninius bilietus ir "Vilniečio korteles" buvo galima įsigyti 35 spaudos kioskuose.