Pasak grūdų augintojų asociacijos pirmininko Romo Majausko, eksportuoti ketinama apie 2 mln. tonų. Didžiąją jų dalį ketinama išgabenti per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) krovos kompanijas. Vien AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) ketina perkrauti 1 mln. tonų, šiek tiek mažiau - "Vakarų krova". Tačiau kaip šios rūšies krovinius nuvežti iki Klaipėdos?

Premjeras Andrius Kubilius galimybių išvežti stoką vadina malonia problema. "Pirmas dalykas, ką turime padaryti, tai pasidžiaugti, kad grūdų derlius yra tikrai didelis, o jei iš to kyla problemos, kaip juos išvežti, tai jau yra malonios problemos", - sakė A. Kubilius.

Tuo tarpu Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininkas Rimantas Karbauskis tvirtina, kad „Lietuvos geležinkeliai” didžiąją dalį grūdams gabenti skirtų vagonų jau išnuomojo tarpininkams, kurie, prireikus, juos už didesnę kainą pernuomos žemdirbiams.

"Nors jie prisiekinėjo, kad patenkins visus mūsų poreikius, bet dabar „Lietuvos geležinkeliai” žada duoti vos trečdalį to, ko reikia", - sakė R. Karbauskis.