Iki liepos 1-osios įsigyti popieriniai bilietai galios iki rugsėjo 1-osios.

Taip pat ketvirtadienį Kauno politikai pritarė, kad būtų įvesti terminuotas mėnesinis elektroninis bilietas ir mėnesinis bilietas, kuris galios tik darbo dienomis.

Terminuotasis mėnesinis e-bilietas galios 30 dienų nuo pirmo jo panaudojimo. Už paprastą elektroninį mėnesinį bilietą jis bus brangesnis 10 litų ir kainuos 92 litus. Darbo dienomis galiosiančio bilieto kaina sieks 82 litus.

Ketvirtadienį taip pat pritarta, vienkartiniams elektroniniams bilietų savininkai galėtų vieną kartą persėsti iš vieno autobuso ar troleibuso į kitą. Buvo siūlyta, kad antroji kelionė turi prasidėti ne vėliau kaip 25 min. intervale, o už persėdimą būtų nuskaitoma 30 ct.

Šie siūlomi rodikliai ir sukėlė didžiausias Kauno politikų diskusijas. Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras teigė, kad šie skaičiai nėra laužti iš piršto – paskaičiuota, kad apie apie 20 tūkst. keleivių (17 proc. visų keleivių) antrą kelionę pradeda būtent 25 minučių intervale po tai, kai pradėjo pirmą kelionę troleibusu ar autobusu.

Po ilgų diskusijų nutarta, kad antroji kelionė turi prasidėti ne 25, o 30 min. intervale po to, kai bilietas buvo pažymėtas pirmąjį kartą. Taip pat nepritarta ir papildomam 30 ct mokesčiui už antrą kelionę. P. Kero skaičiavimu, nepritarus 30 ct mokesčiui bus nesurenkama apie 600 tūkst. Lt per metus.

Tokiu būdu, Kaune vienkartiniai bilietai ir toliau kainuos 1,8 Lt, o jų turėtojai po pirmo pažymėjimo pusvalandžio intervale galės nemokėdami papildomų lėšų tęsti kelionę kitu troleibusu ar autobusu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (145)