„Nuo gegužės 14 d. dirbsime tilto apačioje ir jo prieigose. Tuo tarpu nuo birželio 4 d. bus pradėti asfalto dangos, šaligatvių, šviestuvų ardymo darbai“, - teigė bendrovės „Kauno tiltai“ darbų vadovas Arvydas Šlapikas.

Darbų pradžiai iš miesto biudžeto skirta 600 tūkst. litų, kuriuos pavyko sutaupyti atliekant Rokų viaduko rekonstrukciją. Dar 4,7 mln. litų šįmet bus skirti iš Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos.

Uždarius tiltą, pagrindiniai transporto srautai bus nukreipiami per Piliakalnio g. ir Jiesios tiltą. Taip pat keisis ir vietinio susisiekimo maršrutų autobusų ir maršrutinių taksi eismas, bus papildomai organizuojami autobusų maršrutai.

Informaciją apie maršrutus galite parsisiųsti čia. Apie visus pakitusius vietinio susisiekimo maršrutų autobusų ir maršrutinių taksi tvarkaraščius ir trasas miestiečiai bus papildomai informuoti žiniasklaidos priemonėse bei svetainėje www.kvt.lt.

Kauno miesto savivaldybė šių metų sausio 2 d. su „Kauno tiltais" pasirašė Panemunės tilto statybos darbų rangos sutartį. Bendra projekto vertė siekia beveik 103 mln. Lt.

Techniniame projekte numatyta, jog naujasis Panemunės tiltas bus išplatintas iki keturių eismo juostų. Dabartinė perdanga bus išardyta, o ant rekonstruotų atramų bus įrengta nauja. Numatomas tilto plotis - 20,8 metro, ilgis - 273 metrai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją