"Mūsų pagrindinis tikslas - prisivilioti daugiau krovininių orlaivių, tačiau sėkmingai uždirbti galima ir aptarnaujant pavienius nedidelius keleivinius lėktuvus. Atsiranda vis daugiau smulkių oro bendrovių, kurios rengia užsakomuosius reisus. Svarstome galimybes šį pavasarį pradėti nedidelių keleivinių orlaivių skrydžius į keletą Europos miestų. Jei pavyktų pasiūlyti konkurencingas kainas, manome, jog tokia paslauga būtų paklausi", - "Verslo žinioms" sakė Šiaulių oro uosto direktorius Jonas Jutkelis.

Šiaulių oro uostas pernai gavo apie 0,8 mln. litų pajamų ir patyrė apie 120 tūkst. litų nuostolių. Pasak J.Jutkelio, pernai įmonė aptarnavo 92 orlaivius, iš jų apie 20 buvo krovininiai, likusieji - keleiviniai.

Vienas iš sėkmingiausių bendrovės projektų - aptarnauti lėktuvus, į Šiaurės Afriką gabenančius žvejybos laivų įgulas. 2003 metais buvo keletas bandomųjų skrydžių, o pernai iš Zoknių kilo jau 26 orlaiviai, gabenantys žvejus. Tikimasi, jog šiemet tokių skrydžių bus 1,5 karto daugiau.

Bendrovė tikisi, kad šiemet skrydžių ir pajamų apimtys išaugs apie 50 proc., o jos veikla nebebus nuostolinga.

Šiauliuose esančiame Zoknių oro uoste įsitvirtinusios Lietuvos karinės oro pajėgos, nuo pernykščio pavasario dislokuoti Baltijos šalių oro policijos funkcijas vykdantys NATO naikintuvai.

100 proc. Šiaulių oro uosto akcijų priklauso miesto savivaldybei.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją