BMW, kuriai taip pat priklauso "Mini" ir "Rolls-Royce" prekių ženklai, praėjusiais metais pardavė 1,21 mln. automobilių - 9,4 proc. daugiau nei 2003-iaisiais. Pagal pardavimus BMW 8 tūkst. 224 automobiliais aplenkė "Mercedes Car Group", taip pat gaminančią "Smart" ir "Maybach". Tiesa, "Mercedes-Benz" automobilių parduota daugiau nei BMW markės transporto priemonių, nors pastarųjų pardavimai pirmą kartą viršijo 1 mln. vienetų.

BMW vadovas Helmutas Panke sakė: "Po rekordiškai gerų 2004 metų ir toliau didinsime BMW grupės pardavimus".

BMW sėkmę lėmė tai, jog gamintoja greitai pašalino asortimento spragas, be tradicinių trečios, penktos ir septintos serijos modelių, pasiūlydama sportinį universalą, nedidelį visureigį ir dvivietį automobilį. Tuo tarpu "Mercedes" kilo problemų dėl kokybės ir to, jog mažesni nei tikėtasi buvo "Smart" nedidelių automobilių pardavimai.

Šiemet BMW tikisi pardavimų prieaugio, nes kovo mėnesį atnaujins populiariausią savo modelį - trečios serijos vidutinio dydžio automobilį. Tačiau gamintojai turėtų pakenkti aukštas euro kursas, nes Jungtinės Valstijos yra didžiausia BMW rinka.

Vienas iš prastesnių BMW veiklos aspektų buvo "Rolls-Royce" rezultatai. Padalinys tepardavė 792 "Phantom" automobilius - gerokai mažiau nei planuota.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją