BTV laidos automobilinininkams “Ekipažas” sumanytas konkursas prasidėjo rugsėjo pabaigoje. Jame galėjo dalyvauti visi norintys šalies vairuotojai, sulaukę 18 metų, turintys vairuotojo pažymėjimą.

Visi norintieji į konkursą galėjo registruotis pildydami anketas interneto svetainėje “Delfi.lt”, savaitraštyje “Autoekspresas” bei klausydami “Žinių radijo”. Norą dalyvauti konkurse pareiškė beveik 2000 vairuotojų, tačiau nedaugelis jų sugebėjo atsakyti jau į pirmuosius lengvus teorinius klausimus, kurie buvo pateikiami kartu su anketa. Todėl į keturis atrankinius turus, kurie kiekvieną šeštadienį vykdavo Plytinės kartodrome, buvo pakviesta beveik 100 save gerais laikančių vairuotojų.

Kiekvieno atrankinio turo dalyviams teko atsakyti į 30 nelengvų teorinių klausimų. Geriausiai atsakę dalyviai patekdavo į kitą etapą, , kuriame nauju “Toyota Yaris T Sport” automobiliu turėdavo įveikti figūrinio vairavimo trasą.

Iš kiekvieno atrankinio turo į finalą patekdavo po tris geriausius atrankinių turų dalyvius. Todėl praėjusį šeštadienį Plytinės kartodrome nelengvame finale susikovė 12 geriausių vairuotojų, kurie atvyko ne tik iš Vilniaus, bet ir iš Kauno, Kauno bei Plungės rajonų.

Visiems finalo dalyviams teko įveikti penkias rungtis, kuriose sugaištas laikas buvo sumuojamas. Bene daugiausia korekcijų įvedė pirmoji rungtis – rato keitimas laikui. Kai kurie finalinininkai visą rato ketimo procedūrą atlikdavo vos per 2 minutes, o kitiems ir keturių vos užtekdavo.

Nemažai keblumų sukėlė ir vadinamojo kemperio manevravimas ir statymas į ankštą garažą. Neįprastai didelių gabaritų turistinis automobilis iš dalyvių pareikalavo itin gerų įgūdžių naudojantis galinio vaizdo veidrodėliais bei įvertinant mašinos gabaritus.

Kur kas sklandžiau vyko kitos trys rungtys – vairavimas atbuline eiga, žiedo įveikimas bei greituminė rungtis, kurioje dalyviams teko įveikti du Plytinės kartodromo ratus.

Vidutiniškai dalyviai visoms penkios rungtis sugaišo apie 7-8 minutes. Nepaisant to, skirtumai tarp kai kurių vietų buvo minimalūs. Pavyzdžiui, antrą ir trečią vietas po penkių rungčių skyrė vos 8 dešimtosios sekundės dalys.

Trečią vietą ir savaitraščio “Autoekspresas” prenumeratą iškovojo Žemaičių Kalvarijos gyventojas Arvydas Trumpickas. 31 metų vyras kiekvieną dieną vairuoja “Volkswagen Passat” automobilį, turi A,B,C,E vairuotojo kategorijas.

Tik per plauką jį aplenkė 24 metų vilnietis Vytautas Vilimas, taip pat vairuojantis “Volkswagen Passat”. Šis ypač džiaugėsi iškovota prizine vieta. Mat bendrovė “Tokvila” jam dovanojo savaitgalio pasivažinėjimą su nauju “Toyota” markės automobiliu.

Na, o geriausiu šių metų Lietuvos vairuotoju tapo Tadas Sprindžiūnas. 23 metų vilnietis kiekvieną dieną vairuoja tarnybinį “Volkswagen Caddy”. Per metus jis nuvažiuoja apie 30 tūkstančių kilometrų.

Nuo šiol T.Sprindžiūnas teigė, jog gatvėje turės elgtis gerokai solidžiau. Mat geriausiu išrinkto vairuotojo automobilį puoš valstybinės įmonės “Regitra” išduodami vardiniai numeriai su užrašu 01AUTO.

BTV laidos ekipažas prodiuseris Valdas Valiukevičius po konkurso sakė, kad ir kitais metais panašiu laiku “Ekipažas” surengs antruosius rinkimus, o jų nugalėtojui “Regitra” išduos vardinius numerius ant kurių jau bus užrašyta 02AUTO.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją