Debiutas – ne už kalnų

Šio modelio premjeros nekantriai laukia ne tik “Volkswagen” markės gerbėjai, bet ir daugelio šalių automobilizmo specialistai. Susidomėjimą didina ir tas faktas, jog “Volkswagen Passat” – vienas populiariausių automobilių pasaulyje. Jų iki šiol parduota per 13 milijonų. Greitai rinkoje debiutuosiantis šeštosios kartos “Passat” įgijo naujų bruožų - nauji varikliai, važiuoklė, kėbulas bei salono viduje sumontuoti funkcionalumo elementai. Iš jų paminėtina kokybiška garso aparatūra, “Bluetooth” telefono įranga, sportiškos ir patogios, tolimoms kelionėms pritaikytos sėdynės, centrinio valdymo užraktų sistema, elektroninis stovėjimo stabdys, automatinis saugaus atstumo nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės įtaisas, moderni oro kondicionavimo sistema.

Naujas “Volkswagen” veidas

Naujos kartos “VW Passat” dizaino savitumą išryškina elegantiškos linijos ir aptakios formos, suteikiančios priekinei automobilio daliai su chromuotomis radiatoriaus grotelėmis ir markės ženklu ant jų šviežumo. Ši stiliaus kryptis perkelta iš jau anksčiau daugelio dėmesį patraukusių koncepcinių “Concept R” (rodsterio) ir “Concept C” (kabrioleto) modelių. Užpakalinę “Passat” kėbulo dalį iš kitų labiausiai išskiria itin greitai įsižiebiantys diodiniai LED žibintai, su pagrindiniu galinių žibintų bloko gaubtu susiliejantys į apskritimą.

Didesni matmenys - geresnis įvertinimas

Konstruktoriai, tęsdami “Passat” gamybos tradicijas, pasiekė, kad naujajame automobilyje būtų žymiai daugiau erdvės - beveik kaip aukštesniosios klasės atstovų.

Skersai montuojami varikliai ir šiek tiek padidinti kėbulo matmenys sudarė galimybę gerokai išplėsti salono vidaus erdvę. Naujojo “Passat” ilgis - 4,77 m (+62 mm), plotis - 1,82 m (+74 mm), o aukštis - 1,47 m (+10 mm). Jo ratų bazė - 2,71 m (+6 mm), krovinių skyriaus maksimali talpa - 565 litrai. Lyginant su penktos kartos “Passat”, debiutanto bagažinė talpesnė net 90 litrų.

Nemažiau svarbus dar vienas aspektas - statinis skersinio stabilizatoriaus efektyvumas, net 57 procentais viršijantis labai gerai anksčiau įvertinto pirmtako analogišką parametrą.

Dar didesnė variklių pasirinkimo galimybė

Pradedant į bazinės komplektacijos naujuosius “Passat” montuojamu 75 kW (102 AG) motoru, visi benzininiai varikliai nauji. Keturių cilindrų FSI jėgos agregatai su homogeniniu tiesioginiu įpurškimu išvystys 85 kW (115 AG), 110 kW (150 AG) ir 147 kW (200 AG) galią. 2005 m. ketvirtajame ketvirtyje benzininių variklių gamą papildys 3,2 litro V6 FSI agregatas, kurio galia - 184 kW (250 AG). Kiekvienas iš trijų montuojamų TDI konstrukcijos dyzelinių variklių naujajame “Passat” bus panaudotas irgi pirmą kartą. Tai - 77 kW (105 AG), 103 kW (140 AG) ir 125 kW (170 AG) motorai. Į dyzelinius variklius bus montuojami ir išmetamųjų suodžių dalelių filtrai. Dviejų galingiausių TDI variklių su išmetamųjų dalelių filtrais efektyvumą užtikrins naujoviška pjezo siurblio-purkštuko aukšto slėgio įpurškimo sistema su dviem balansiniais velenais.

Benzininiai 85 kW, 110 kW ir 147 kW varikliai gali būti montuojami ir su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, o abu galingesni TDI varikliai - su dvidiskės sankabos (DSG) transmisija. Vėliau pasirodys ir modeliai su visų varomųjų ratų 4MOTION pavara.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją