Kaip žurnalistams teigė meras Artūras Zuokas, šiuo metu yra apie 20 vairuotojų, norinčių dirbti būsimojoje įmonėje, tačiau tikimasi gausesnio jų būrio.

A. Zuoko žodžiais, savivaldybės taksi automobiliai turėtų būti „geri, patogūs, pritaikyti taksi verslui“. „Ir pagrindinis kriterijus – tai būtų kuro rūšis. Norėtume, kad tai būtų suskystintos gamtinės dujos, kad tai būtų ekologiškesnis transportas ir, aišku, ekonomiškesnis“, - pridūrė meras.

Politiko teigimu, įmonės neplanuota steigti taip greitai, tačiau procesą pagreitino tam tikros aplinkybės. DELFI primena, kad Mokesčių inspekcija ir kriminalistai dėl mokesčių vengimo dideliu masto krėtė apie tris dešimtis Vilniaus taksi firmų, užimančių apie 50-70 proc. sostinės taksi paslaugų rinkos.

Pasak mero, realus įmonės funkcionavimas turėtų prasidėti tuomet, kai susirinks pakankamai darbuotojų.

Savivaldybės taksi įmonei „Start Vilnius” numatoma suteikti viešosios įstaigos, o ne uždarosios akcinės bendrovės statusą. Anot A. Zuoko, savivaldybė rezervavo ir prekės ženklą „Vilniaus startas, jei kartais būtų nuspręsta rinktis labiau lietuvišką įmonės pavadinimo variantą. Be to, sumanytas ir trečias variantas: „Vilnius veža“.

Vicemeras Romas Adomavičius, pristatydamas projektą, nurodė, jog savivaldybės taksi automobiliuose turės būti išduodami kilometražą ir kainą nurodantys čekiai. Be to, esą miesto taksi įmonė pritaikytų iki šiol Lietuvoje netaikytą sprendimą taksi automobiliuose atsiskaityti bankų kortelėmis.

R. Adomavičiaus skaičiavimu, naujų automobilių, kuriuos numatoma pirkti lizingo būdu, įsigijimo procedūros truktų iki aštuonių mėnesių.

Konservatorius Raimundas Alekna oponavo savivaldybės taksi įmonės steigimui – esą ji neabejotinai bus nuostolinga, dotuojama iš savivaldybės biudžeto ir galbūt panaudota „savų“ įdarbinimui.

R. Adomavičius replikavo, esą savivaldybės taksi įmonė veiks pelningai ir jokių dotacijų nereikės.

Po aptarimo miesto taryboje, taksi klausimą ėmėsi nagrinėti tarybos komitetai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją