„ADAC Truck Servise“ pernai ištyrė per 111 000 auto įvykių, kuriuose dalyvavo krovininės transporto priemonės. Net 31,6 proc. sunkvežimių gedimų kelyje buvo susiję su pažeistomis padangomis. Tai 2,9 proc. daugiau nei 2010 m.

Dėl elektros ir elektronikos gedimų negalėjo tęsti kelionės 29,2 proc. sunkvežimių, tačiau pagal ADAC duomenis, šių defektų apimtys, palyginus su 2010 metais sumažėjo 1,4 proc.

Transporto priemonių variklių gedimams, kaip ir ankstesniais metais, teko trečioji vieta. Pagal bendrus statistikos duomenis, sunkvežimių variklių defektai sudarė 20,7 proc., 2010 m. – 20,3 proc.

Pagrindinė padangų defektų priežastis – susidėvėjusi protektoriaus guma – 96,4 proc. gedimų, 1,7 proc. defektų teko ratų tvirtinimo veržlėms ir varžtams. Pasak „ADAC Truck Servise“ komercijos vadovo Werner’io Renz’o, pagrindiniai sunkvežimių gedimai ir ypač padangų defektai susiję su 2009 m. krizės taupymo priemonių padariniais, išryškėjusiais per du metus.