Dauguma pasakys, kad „Renault“ pavadinimas yra kilęs nuo šios automobilių markės įkūrėjų pavardės. Iš tikrųjų, istorija gana trumpa ir paprasta. Koncerną įkūrė broliai Louisas, Marcelis ir Fernandas Renault. Šis pavadinimas atsirado 1899 m. 1906 m. išleistas pirmasis „Renault“ sunkvežimis.

Kiek sudėtingiau su skandinaviškais vilkikais. Tie, kurie gerai išmano geografiją, tikriausiai žino, kad yra ne tik „Scania“ vilkikas, bet ir toks regionas Švedijos pietuose. Malmo mieste, esančiame tame regione, 1900 m. ir buvo įkurta pirmoji „Scania“ gamykla. Tuo metu jie gamino dviračius. Kompanija įsigijo ir nesėkmingai veikusią automobilių gamyklą. 1903 m. pradėjo gaminti lengvuosius automobilius, o 1905 m. pagamino savo pirmąjį vilkiką.

„Volvo“ dažnam asocijuojasi su vyriškumu. Galbūt dėl išskirtinio šio gamintojo ženklo, tačiau pavadinimo reikšmė yra visai kitokia. Žodis „Volvo“ atsirado iš lotyniško žodžio „volvere“ ir reiškia „aš ridenu“. 1915 m. ji buvo įkurta kaip dukterinė kitos kompanijos bendrovė ir gamino guolius. Oficiali „Volvo“ kaip automobilių gamintojo pradžia yra laikomi 1927 m. Kitais metais jau buvo išleistas ir pirmasis kompanijos sunkvežimis.

Itališkasis „Iveco“ neturi jokio pažodinio vertimo. Ši kompanija atsirado kuomet į aljansą susijungė „Fiat“, „Officine Meccaniche”, „Lancia Veicoli Speciali”, „Unic“ ir „Magirus“. Tai nutiko 1975 m. Angliškai naujasis aljansas vadinosi „Industrial Vehicle Corporation”. Paimtos pirmosios šių žodžių raidės ir suformavo „Iveco“ pavadinimą. Įdomi detalė, kad šios įmonės buvo įsikūrusios Italijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Tarpusavio bendravimo kalbą jie pasirinko neutralią – anglų. Pirmasis jų sunkvežimis pasirodė 1978 m. – „Iveco Daily“.

„MAN“ kompanijos ištakos prasideda 1758 m., tačiau tais laikais mažai kas buvo susieta su automobiliais, tuo labiau su vilkikais. Pirmą kartą pavadinimas „MAN“ nuskambėjo 1908, prieš tai buvusi kompanija buvo pervadinta į „Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG“. Paėmus pirmąsias žodžių raides atsirado „MAN“ pavadinimas. Būtent šio koncerno gamyklose 1897 metais Rudolfas Dyzelis sukonstravo pirmąjį gerai veikiantį dyzelinį variklį. Tuomet koncernas dar vadinosi kitu pavadinimu. 1915 m. išleistas pirmasis „MAN“ sunkvežimis.

1928 m. Hub van Doorne pasiskolinęs pinigų pradėjo savo verslą. Jis užsiėmė gamybiniais darbais ir technikos taisymu. 1932 m. nuspręsta užsiimti tik priekabų ir puspriekabių gamyba. Tuomet įmonė buvo pervadinta į Van Doorne's Aanhangwagen Fabriek (Van Doorne priekabų fabrikas). Siekiant, kad būtų lengviau įsidėmėti, panaudotos pirmosios trys raidės ir kompanija tapo „DAF“. 1948 m. pavadinimas dar kartą buvo pakeistas į „Van Doorne’s Automobiel Fabriek“ (Van Doorne automobilių fabrikas), bet pavadinimo trumpinys išliko toks pat. 1949 pristatytas pirmasis „DAF“ sunkvežimis.

„Mercedes“ kompanijos pirmtakė „Daimler-Motoren-Gesellschaft“ (DMG) pagamino pirmąjį pasaulyje sunkvežimį 1886 m. Dabar galbūt tai skamba juokingai, bet 2 cilindrų sunkvežimis galėjęs vežti 1,5 t. krovinį buvo tikra revoliucija.

„Mercedes“ vardas transporto pasaulyje atsirado pakankamai įdomiai. Emilis Jellinekas 1900 m. susitarė su „DMG“ koncernu, kad sumokės 550,000 aukso markių už pagamintus revoliucinius sportinius automobilius. Austrų diplomatas Jellinekas buvo didelis lenktynių mėgėjas ir lenktyniaudavo „Mercedes“ slapyvardžiu. Taip jis vadindavo savo dukrą (tikrasis vardas Adriana Manuela Ramona Jellinek). Tų pačių metų pabaigoje atsirado variklis „Daimler-Mercedes“. Vėliau 1901 m. atsiradę sportiniai automobiliai buvo pavadinti „Mercedes 35 hp“.

1926 dvi kompanijos „Daimler“ ir „Benz“ susijungė. Nuspręsta naują kompaniją pavadinti „Mercedes-Benz“ vardu. Pirmasis „Mercedes“ vilkikas atsirado tik 1927 m. – „Mercedes-Benz L1”.