"Vienintelė kliūtis - oro sąlygos, dėl kurių skrydžiai gali būti neilgam atidedami", - teigė pagrindinio Prancūzijos oro uosto atstovai. Vakarų Europą vis dar kausto "Sibiro speigai", dėl to apsunkintas techninis lėktuvų aptarnavimas.

Tačiau Prancūzijos lakūnų ir oro uostų darbuotojų profsąjungos penktadienį pagrasino per artimiausius mėnesius atnaujinti protesto akcijas, nes valdžia nesutinka daryti nuolaidų.

Keturių dienų streikas prasidėjo pirmadienį, vasario 6 dieną. Daugiausia dėl šio streiko nukentėjo didžiausia Prancūzijos aviacijos bendrovė "Air France". Buvo atšaukti šimtai skrydžių. Kompanija operatyviai informavo savo klientus apie atšaukiamus skrydžius. Keleiviams, įsigijusiems lėktuvų bilietus į vasario 6-9 dienų skrydžius, "Air France" išsiuntinėjo apie 25 tūkst. SMS ir elektroninių laiškų, perspėdama apie galimą skrydžio atšaukimą. Rimtų problemų pavyko išvengti.

Lakūnų, stiuardų ir oro uostų aptarnavimo personalo profsąjungos protestuoja prieš įstatymo projektą, įpareigojantį aviacijos kompanijų darbuotojus individualia tvarka, likus 48 valandoms iki streiko, informuoti darbdavį apie ketinimą dalyvauti streike. Profsąjungos įsitikinusios, kad toks įstatymo projektas, kuriam sausį pritarė žemieji parlamento rūmai, pažeidžia darbuotojų teises. Streikuotojus palaikė oro uostų tarnybų darbuotojai - nešikai, dispečeriai, krovikai ir lėktuvų technikai.

Tuo tarpu šalies transporto ministras Thierry Mariani pareiškė, kad "ši priemonė (įstatymo projektas) naudinga, nes leis užtikrinti optimalų oro transporto darbą net per streiką". Jis leido suprasti, kad vyriausybė neketina daryti jokių nuolaidų. Analogiška 2007 m. direktyva galioja Prancūzijos viešojo sausumos transporto darbuotojams.