Daugiausia nesutariama dėl įstatymo projekto, įpareigojančio streikuotojus individualia tvarka informuoti savo organizaciją apie darbo nutraukimą likus 48 valandoms iki streiko, ir tokia tvarka, profsąjungų teigimu, pažeidžia jų teisę skelbti streiką. Pažymėtina, kad valdančioji partija parlamentui pateikė siūlymą, kuriuo raginama užtikrinti optimalų kadrų paskirstymą oro uostuose ir oro transporte streikų metu. Tokia priemonė galioja Prancūzijoje nuo 2007 metų sausumos transportui.

Nacionalinė oro transporto bendrovė "Air France" informavo galėsianti užtikrinti 80 proc. vidaus skrydžių ir 85 proc. tarptautinių skrydžių. Tačiau situaciją apsunkina tai, kad prie streiko, be lakūnų ir stiuardų, ketina prisijungti ir oro uostų darbuotojai - nešikai, dispečeriai ir kiti.

Prancūzijos parlamentarai tikina, kad įstatymo projektas jokiu būdu nepažeidžia profsąjungos teisės skelbti streiko. "Mes tiesiog siekiame užtikrinti optimalų oro transporto darbą netgi streikų metu", - pareiškė jų atstovas.

Pasak jo, turėdami informacijos apie streikuotojų skaičių oro transporto bendrovės galės iš anksto informuoti keleivius apie skrydžių atšaukimus ar nukėlimus.