Tai, kad tuštesnės uostamiesčio gatvės yra šalčio pasekmė, gali patvirtinti automobilių servisų vadovai, šiomis dienomis trinantys rankas - ne nuo šalčio, o dėl gerokai išaugusio klientų skaičiaus.

"Vos spėjame tempti šalčio paveiktas mašinas į savo dirbtuves. Minusinės temperatūros "aukų" - tikrai pilna, dauguma jų - dyzeliniai automobiliai. Šaltis parodė, koks iš tiesų nekokybiškas yra iš Rusijos įvežtas dyzelinis kuras - jis paprasčiausiai užšąla", - dienraščiui pasakojo bendrovės "AutoRC" Klaipėdos serviso vadovas Deividas Minevičius.

Bendrovės "Solorina" serviso atstovas Vytautas Butkus akcentuoja, kad šaltis daugiau problemų sukėlė tiems vairuotojams, kurie savo automobiliais nepasirūpino dar prieš termometro stulpeliui nukrentant žemiau nulio.

"Trys esminiai dalykai, į ką vairuotojai, ypač dyzelinius variklius turinčių mašinų savininkai, prieš šalčius turėtų atkreipti dėmesį - akumuliatoriai, pakaitinimo žvakės ir kuro filtrai", - teigė specialistas.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją