„Modus“ – tai mažos klasės vienatūris – idealus miesto automobilis, - pasakoja „Sostenos“ rinkodaros vadovas Laimonas Rubikas. – Jis patiks tiek jaunoms šeimoms tiek moterims, vadybininkams ar smulkiems verslininkams.“

Nors automobilis yra ganėtinai trumpas, kaip „Renault Clio“, tačiau jame yra kur kas daugiau erdvės. Tai lemia vienatūrė kėbulo koncepcija. Apgaulingai kompaktiška automobilio išorė slepia netikėtai talpų saloną. Mašinoje erdviai gali jaustis keturi ar penki suaugę žmonės. Dėka ilgo ratų tarpuašio automobilis „neskaičiuoja“ duobių, rieda patogiai. Keliaujantys šiuo automobiliu liks patenkinti ir gera garso izoliacija.

"Modus" yra saugiausias šios klasės automobilis. Jis kaip ir visi kiti pastarojo meto „Renault“ modeliai įvertintas aukščiausiu įvertinimu - penkiomis žvaigždutėmis Europos naujų automobilių saugumo vertinimo testuose. Patraukli ir naujojo automobilio kaina - bazinės įrangos mašina kainuoja 37.000 litų.

Visa tai – racionalioji automobilio pusė. Tačiau daugelis žmonių renkasi mašinas dėl emocionalių priežasčių – dizaino, komforto įrangos. "Modus" automobilyje įrengta daugybė saugumo ir komforto elementų: keturios saugos pagalvės, elektra valdomi stiklai, ABS, informacinis kompiuteris ir t.t.

Naujajame „Modus“ yra unikalių, iki šiol nematytų sprendimų. Funkcionalumą vertinančius nustebins unikaliai transformuojamos galinės sėdynės, o mėgstantys naktį jaustis lyg dieną, galės užsisakyti papildomus žibintus, kurie įsijungs vos tik pasukus vairą į vieną pusę ir švies posūkio kryptimi.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją