Šis konceptinis automobilis pristatytas š.m. tarptautiniame Paryžiaus autosalone „Mondial de L’Automobile”. „ISG” („Idle Stop & Go”) vardu pavadinta technologija įstrigus automobilių grūstyje, sustojus sankryžoje ar panašiomis aplinkybėmis pati nutraukia variklio darbą ir lygiai taip pat greitai bei tyliai jį užveda, vos tik vairuotojas spustelėja akseleratoriaus pedalą.

Šią sistemą dyzeliniams varikliams „Hyundai” pritaikė bendradarbiaudama su garsia kompanija „Valeo”. Projekto tikslas – sukurti itin ekonomišką ir ekologišką dyzelinį variklį. „Valeo” technologinio sprendimo dėka sutaupoma per 10% degalų. „Hyundai” gamintojų manymu, įvertinus degalų kainų šuolį toks ekonomiškas ir ekologiškas automobilis sulauks didelio vartotojų susidomėjimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją