Kad pirmoji tramvajų linija numatyta iš stoties į Santariškes, vilniečiai žinojo jau senokai. Antroji greitojo transporto linija bus įdiegta vėliau. Ji drieksis iš Lazdynų į Naujamiestį, Centrą, o paskui – į Justiniškes.

Gatvėse tramvajus įsispraus tarp įprastų transporto priemonių. Išskyrus Pylimo. Ši gatvė, kurios neįmanoma paplatinti, bus skirta vien tramvajams.
Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje.

Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J.Jasinskio, V.Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V.Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis–Saulėtekis būtų iš viso panaikintas. Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.

Tačiau tramvajaus idėja turi ne tik šalininkų, bet ir priešininkų. Tramvajaus idėją peikė Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Artūras Kaklauskas. Anot jo, jei tramvajams bus suteikiama pirmenybė, kitus eismo dalyvius teks stabdyti. Dėl to senamiestyje padidės ne tiktai oro tarša, bet ir triukšmas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)