Automobilio išorės dizaino naujovės

Žvilgsnį patraukia atnaujinti priekiniai automobilio žibintai. Priekinius ir šoninius geltonus posūkio žibintus pakeitė balti. Atnaujintas variklio radiatoriaus grotelių dizainas. Vienatūris pasipuošė naujais lengvo lydinio ratlankiais. Kitaip nei anksčiau atrodo durų rankenėlės, galiniai žibintai ir galinė automobilio apdailos juostelė.

Dar keletas akcentų automobilio išorės estetikai: nuo šiol „Hyundai Trajet” spalvų paletė prasiplės dar 7 naujomis spalvomis.

Interjeras

Čia rasime daugiausiai „Trajet” pasikeitimų. Automobilio prietaisų skydelyje integruojamas informacinis kompiuteris su skystųjų kristalų monitoriumi. Automobilio vidaus apdailai panaudotos naujos, kokybiškos medžiagos. Daugiau komforto suteikia papildomos interjero detalės: priekinėje daiktadėžėje bei atvarte nuo saulės integruoti šviesos šaltiniai. Patogioje vietoje speciali dėtuvė akiniams nuo saulės.

Miniveno viduje puikiai jausis 7 žmonės. Interjero erdvė formuojama pagal individualius poreikius - tereikia kelių akimirkų tam, kad sėdynių nugarėlės būtų atlenktos į priekį arba visos antros ir trečios eilės sėdynės būtų išimtos. Tokiu būdu bagažui skirta erdvė praplečiama nuo 523 l iki 3.237 l. Priekinės sėdynės lengvai pasukamos 180 laipsnių kampu. Tai palengvina bendravimą su keleiviais, sėdinčiais automobilio gale.

Saugumas

Bazinėje miniveno komplektacijoje bus montuojamos 2 priekinės saugos oro pagalvės. Kitos vienatūrio versijos, išskyrus bazinę, turės dar ir 2 šonines saugos oro pagalves. Antros sėdynių eilės vidurinį keleivį nuo šiol saugos 3 taškų saugos diržas.

Variklis

Anksčiau eksploatuotą 2.0 litrų benzininį variklį „Sirius” nuo šiol pakeis nauja 2.0 benzininė jėgainė „Beta”. Skirtingai nei „Sirius” jėgainė, „Beta” turi įdiegtą kintamų vožtuvų fazių sistemą. Ji variklio galingumą padidina iki 139 AG, o automobilis su 5 laipsnių mechanine transmisija 100 km/h greitį pasiekia per 12,6 sekundės. Maksimalus „Trajet” greitis - 183 km/h, o vidutinės kuro 100 km sąnaudos – tik 8,7 l. "Beta" jėgainė taip pat bus komplektuojama su 4 laipsnių automatine transmisija.

Be naujojo variklio „Trajet” ir toliau bus komplektuojamas su jau gerai pažįstamais ir įvertintais V6 2,7 l (170 AG) benzininiu bei 2.0 litrų tiesioginio įpurškimo (“Common rail”) (112 AG) dyzeliniu varikliais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją