Visureigis nuo savo serijinės gamybos brolių skiriasi priekinio radiatoriaus apdaila, kitokiais bamperiais, galinių durų spoileriu ir net 20 colių dydžio ratais. Tačiau svarbiausias parodos eksponato, parengto “Volkswagen AG” koncerno dukterinėje įmonėje “Volkswagen Individual” bruožas – po jo variklio dangčiu paslėptas galingiausias dvylikos cilindrų variklis išvystantis maksimalų 450 AG pajėgumą.

Šio “VW Touareg W12” metalinė širdis galingesnė nei BMW X5 4,8is (360 AG) arba “Porsche Cayenne Turbo” (444 AG). Tad nenuostabu, jog masyvus “Touareg” su šiuo varikliu iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja vos per 5,9 sekundės, o maksimalus jo išvystomas greitis ribojamas elektronikos ties tradicine tapusia 250 km/val. padala.

Ne vienas Paryžiaus automobilių salono lankytojas apgailestavo, kad tokių ekskliuzyvinių “Volkswagen Touareg W12” bus pagaminta tik 433 vienetai.

Nors automobilis, kurio apdailai panaudota nemažai aliuminio bei dviejų spalvų odos, kainuos apie 100 tūstančių eurų, pirkėjų jam neteks ieškoti. 300 tokių “Volkswagen Touareg” užsakė Artimųjų Rytų arabų šalys, o likę bus parduoti Europos šalyse, tarp jų – ir Rusijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją