Rinko parodos automobilį

Tiek automobilių bei jų aptarnavimo įrangos, kiek buvo pristatyta dviejuose maniežuose įkurtose parodos ekspozicijose, ko gero, nebūtų įmanoma pamatyti net apsilankius visuose Kauno autosalonuose bei servisuose. Daugiau kaip 70 įmonių lankytojams pateikė automobilių rinkos naujoves ir produktus, jau išbandytus laiko.

Parodoje dalyvavę “Mazda”, “Toyota”, “Ford”, “Lexus”, “Nissan”, “Mercedes Benz”, “Kia”, “Subaru”, “Renault”, “Volvo”, “Chrysler”, “Jeep”, “Hyundai”, “Mitsubishi”, “Jaguar”, “Land Rover” automobilių gamintojų atstovai kauniečiams bei antrus metus iš eilės organizuotiems parodos automobilio rinkimams pristatė 38 modelius. Už patikusį keturratį lankytojai galėjo balsuoti vietoje arba internetu.

Jau pirmomis dienomis daugiausia dėmesio sulaukė naujausias “Mazda RX-8” modelis, aplink kurį būriavosi ypač daug jaunosios kartos atstovų.

Šis automobilis iš kitų sportinių kupė automobilių išsiskiria unikalia kėbulo konstrukcija bei keturiomis sėdimomis vietomis. Be to, priekinės ir galinės jo durys atsidaro į priešingas puses. “Mazda RX-8” jau nugalėjo geriausio Europos 2004-ųjų variklio rinkimuose ir sumušė visų laikų rekordą, pelnęs 44 taškus iš 50 galimų.

Įspūdingų formų automobilis pelnė daugiausia simpatijų ir tarp “Kauno autodienos 2004” lankytojų.

Prabangos ir kokybės derinys

Nemažai balsų atiteko dar kelioms parodos naujovėms - prabangiems “Lexus” automobiliams. Nors šie prestižiniai keturračiai jau seniai yra pažįstami mūsų šalies automobilių mėgėjams, tačiau Lietuvoje oficialiai jais pradėta prekiauti nuo šių metų balandžio 1-osios, kai “Lexus” atstove tapo Kauno bendrovė “Autotoja”, įvykdžiusi aukštus gamintojo reikalavimus.

Kaune pirmą kartą pristatyti naujausi modeliai - lengvasis visureigis “Lexus RX300”, prezidentinis modelis “LS430” ir “SC430”, pagal kokybę atitinkantis prezidentiniam modeliui, - pasaulio rinkoje debiutavo mažiau kaip prieš metus.

“Autotojos” pardavimų vadovas Mindaugas Kraujutis prisipažino nesitikintis parodoje sulaukti “Lexus” pirkėjų. Tačiau tokio tipo renginiai, anot jo, puiki proga potencialiems klientams įvertinti, ką už panašią kainą siūlo įvairūs gamintojai.

“Dėl klientų nesibaiminame, jų tikrai atsiras. Pirkėjus pritraukia pats automobilis, o svarbiausia - jo kokybė, patikimumas ir komfortas”, - įsitikinęs pardavimų vadovas.

Įvertinti unikalūs produktai

Tikrą staigmeną parodos lankytojams pateikė draudimo bendrovė “RESO Europa” (pakeitusi pavadinimą AB “Snoro garantas”), kuri pirmą kartą Lietuvoje pristatė unikalų automobilį “Bentley Continental GT”.

Naujintėlaitis dviejų durų galiūnas “Bentley Continental GT” 100 km/val. greitį išvysto per 4,8 sekundės, o maksimalus greitis - 318 km/val. Specialiai šiam modeliui sukurtas 12 cilindrų variklis tramdo 552 arklio galių jėgą. Šiuos parametrus lemta įvertinti ne kiekvienam mirtingajam, tačiau visi parodos lankytojai galėjo bent jau pasėdėti už prabangaus aukščiausios klasės keturračio vairo.

Įspūdingi ne tik automobilio rodikliai, bet ir kaina - daugiau kaip 0,5 mln. litų. Tad ne veltui šis brangiausias parodos eksponatas ir vienas brangiausių pasaulio automobilių buvo saugomas itin akylai.

Ne mažiau kaip automobiliai lankytojus domino ir serviso įrangos bei technologijų, logistikos aksesuarų ekspozicijos. Už unikalius produktus bei paslaugas parodos organizatoriai nominavo tris bendroves: “Grąžtai” - už spiralinius grąžtus su specialiu centro galandimu, “Technikonas” - už mobilųjį presą bei “Evelkas” - už tatuiruotes ant automobilių stiklų.

Parodos metu vyko automobilių puošybos konkursas, o aikštelėje prie “Ledo arenos” varžėsi antrojo Lietuvos automobilių garso čempionato dalyviai.