"Nissan" noras sukurti bendrą įmonę rodo jos ketinimą gana mažai investuoti, teigė "Troika Dialog" analitikas Gairatas Salimovas.
"Consolidated Financial Group" ekspertė Jelena Sachnova pareiškė, kad bendros įmonės įsteigimas yra logiškas "Nissan" sprendimas: "Ji įeina į Rusijos rinką šiek tiek per vėlai, o naujos gamyklos statybos užtrunka 2-3 metus. Bendra įmonė leistų padaryti tą patį per vienerius metus".
Bendros gamybos susitarimai su Rusijos gamyklomis padidins "Nissan" galimybes taikyti lengvatinius mokesčius, pažymėjo J.Sachalova. Gaminant automobilius užsienio valstybėse, jų kaina gali sumažėti 30 proc. Patirtis rodo, kad automobilių kainos per keletą pirmųjų metų negali sumažėti daugiau kaip 15 proc.
Šiuo atveju nebrangūs "Nissan" modeliai kainuotų 13 tūkst. 500 JAV dolerių, o ne 15 tūkst. (kaina yra nustatyta pagal pagrindinį "Almera" modelį). Taigi "Nissan" automobiliai patektų į 9-14 tūkst. JAV dolerių rinkos sektorių, kuris yra antras didžiausias Rusijoje, teigia analitikai.
Finansiniais 2003 metais, pasibaigusiais praėjusį kovo mėnesį, "Nissan" pardavimai sudarė 56,9 mlrd. JAV dolerių, o grynasis pelnas siekė 4 mlrd. JAV dolerių.