Gamindama automobilius Rusijoje "Nissan" tikisi pataisyti situaciją, dienraščiui "Vedomosti" pareiškė bendrovės viceprezidentas Patrickas Pelata. "Mes svarstome tris organizacines automobilių gamybos Rusijoje galimybes, - teigė P.Pelata. - Pirma galimybė yra pasinaudoti Maskvoje esančia "Avtoframos" gamykla, kuri priklauso "Renault", valdančiai 44 proc. "Nissan" akcijų ("Nissan" turi 15 proc. "Renault" akcijų). Antra, mes galime pastatyti naują automobilių gamyklą. O trečia galimybė yra sukurti bendrą kompaniją su Rusijos bendrove. Šiuo metu "Nissan" svarsto šią galimybę su GAZ".

"Nissan" noras sukurti bendrą įmonę rodo jos ketinimą gana mažai investuoti, teigė "Troika Dialog" analitikas Gairatas Salimovas.

"Consolidated Financial Group" ekspertė Jelena Sachnova pareiškė, kad bendros įmonės įsteigimas yra logiškas "Nissan" sprendimas: "Ji įeina į Rusijos rinką šiek tiek per vėlai, o naujos gamyklos statybos užtrunka 2-3 metus. Bendra įmonė leistų padaryti tą patį per vienerius metus".

Bendros gamybos susitarimai su Rusijos gamyklomis padidins "Nissan" galimybes taikyti lengvatinius mokesčius, pažymėjo J.Sachalova. Gaminant automobilius užsienio valstybėse, jų kaina gali sumažėti 30 proc. Patirtis rodo, kad automobilių kainos per keletą pirmųjų metų negali sumažėti daugiau kaip 15 proc.

Šiuo atveju nebrangūs "Nissan" modeliai kainuotų 13 tūkst. 500 JAV dolerių, o ne 15 tūkst. (kaina yra nustatyta pagal pagrindinį "Almera" modelį). Taigi "Nissan" automobiliai patektų į 9-14 tūkst. JAV dolerių rinkos sektorių, kuris yra antras didžiausias Rusijoje, teigia analitikai.

Finansiniais 2003 metais, pasibaigusiais praėjusį kovo mėnesį, "Nissan" pardavimai sudarė 56,9 mlrd. JAV dolerių, o grynasis pelnas siekė 4 mlrd. JAV dolerių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją