Prieš du metus debiutavęs „Renault Megane II“ nustebino pasaulį tuo metu neįprastomis, originaliomis kėbulo formomis. Skeptikai teigė, jog šis automobilis gali tapti populiarus tik po keleto metų, mat jo dizainas pernelyg radikalus. Tačiau skepticimas baigėsi jau šių metų pradžioje – automobilio populiarumas pranoko visus lūkesčius.
Pasak „Renault“ atstovybės Lietuvoje – bendrovės „Sostena“ marketingo vadovo Laimono Rubiko, būtent naujoviškas dizainas traukia daugelį įsigyti tokį automobilį ir išsiskirti iš pilkos masės. Šiuo metu kompaktinės klasės segmente yra didžiausia konkurencija. Populiariausių gamintojų kompaktinių automobilių kainos yra labai panašios, tad pirkėjui renkantis automobilį už 40 tūkstančių litų vis daugiau įtakos daro ne tik komplektacija ir kaina, bet ir papildomi pardavėjo įsipareigojimai, serviso garantijos, saugumas, vagystės rizika, ir modernus dizainas.