Plečiant grūdų terminalą per metus laiko buvo pastatytos šešios naujos talpyklos, kurių bendra talpa 45 tūkst. tonų, grūdų išpylimo iš vagonų estakada, svarstyklės bei kiti technologiniai įrenginiai. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija papildomai investavo 2,7 mln. litų į geležinkelio kelių rekonstrukciją terminalo prieigose.

„Jei derlingais metais Klaipėdos uostas negalėdavo perkrauti viso eksportui skirto lietuviškų grūdų derlius, tai padidinę pajėgumus, jau galime krauti ne tik Lietuvos, bet ir Rusijos naujojo derliaus grūdus“, - sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Anot jo, šį rudenį pasirašytos naujos sutartys dėl Rusijos grūdų eksporto per KLASCO terminalą. Toliau pagal ilgalaikes sutartis terminale dirba ir pagrindiniai Lietuvos grūdų eksportuotojai.

Rugsėjo mėnesį terminale perkrauta 174 tūkst. tonų grūdų. Tai daugiau nei du kartus viršijo 2010 metų rugsėjo krovos apimtis. Tuomet krova siekė 84 tūkst. tonų. Iš viso šiemet KLASCO jau perkrovė 500 tūkst. tonų grūdų. Tai tiek pat kaip ir praėjusiais metais. Paskutinį ketvirtį numatyta, kad grudų krova sieks iki 200 tūkst. tonų per mėnesį, o iki metų pabaigos bus perkrautas 1 mln. tonų. Todėl praėjusių metų grūdų krovos apimtis planuoja viršyti 20 proc.

Iš viso KLASCO per 9 šių metų mėnesius jau perkrovė 10,1 mln. tonų krovinių. Tai 37 proc. daugiau nei per tą patį 2010 metų laikotarpį, kai krauta 7,4 mln. tonų krovinių ir beveik tiek pat, kaip ir per visus praėjusius metus, kai metinė KLASCO krova buvo 10,3 mln. tonų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją