Bendrovė "Smiltynės perkėla" pranešė gavusi Lietuvos saugios laivybos administracijos atlikto tyrimo išvadas, kuriose nurodyta, kad keltas "Kintai" avariją patyrė kapitonui neįvertinus plaukiojimo sąlygų vidaus vandens keliuose.

Bandydamas apsisukti farvateryje, jis manevravo sukdamas į dešinę, į seklumos, kuri yra už bujų, pusę. Bujos pastatytos taip, kad, plaukdami nuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, laivai galėtų apiplaukti seklumas, palikdami jas dešinėje.

Šiuo atveju užplaukęs ant seklumos, kapitonas priėmė klaidingą sprendimą plaukti į šiaurę ir dėl to keltas įstrigo, rašoma bendrovės pranešime.

Dėl to kapitonui Arvydui Budriui trečiadienį skirta drausminė nuobauda - papeikimas.

Anot bendrovės pranešimo, nuobaudą gavęs darbuotojas metus negali gauti premijų, kitų skatinimo išmokų. Pakartotinai pažeidus darbo drausmę taikoma griežčiausia drausminė nuobauda - atleidimas iš darbo.

"Smiltynės perkėla" pabrėžė, kad keltas "Kintai" per incidentą buvo techniškai tvarkingas. Jame buvo ir yra visos privalomos gelbėjimosi priemonės keleivių saugumui užtikrinti. Incidento metu jos nebuvo panaudotos, nes esą tam nebuvo būtinybės, pavojus keleivių gyvybėms negrėsė.

Liepos 9-osios naktį keltas "Kintai", plukdęs pusketvirto šimto pramogautojų, užplaukė ant seklumos. Tuo metu laive vyko vieno naktinio klubo organizuotas vakarėlis.

Keltas ant seklumos užplaukė ties Kiaulės nugara. Per incidentą niekas nenukentėjo.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją