„Vienas iš variantų yra įrengti giliavandenį uostą šalia Būtingės naftos terminalo. Kitas – Klaipėdoje, Melnragėje. Ekspertai savo išvadas turėtų pateikti kitų metų vasario mėnesį“, - sakė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Bronius Martinkus.

Jis atkreipė dėmesį, jog tarp Latvijos sienos ir Būtingės naftos terminalo yra pakankamai teritorijos, kuri puikiai tiktų giliavandeniam uostui įrengti. „Tai kurortui būtų labai naudinga ne tik dėl naujų darbo vietų, bet ir ekonominiu atžvilgiu, nes nekilnojamojo turto ir kiti mokesčiai būtų pakankamai nemaži, - kalbėjo B. Martinkus. – Be to, manyčiau, kad giliavandenis uostas Būtingėje padarytų ženkliai mažiau žalos Palangos bei Karklės paplūdimiams, nei būdamas Melnragėje. Bet kurie darbai jūroje ties Klaipėda dėl povandeninių vandens srovių Palangai būtų pakankamai pavojingi. Klaipėda veikiausiai taip pat liktų be Melnragės paplūdimių“.

Kiek lėšų mokesčių forma atitektų Palangai, B. Martinkus negalėjo konkretizuoti, tačiau patikino, kad sumos būtų reikšmingos. „Nekilnojamojo turto mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į turto vertę. O šiuo atveju turto vertė, manau, būtų tikrai pakankamai didelė“, - sakė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją