Tai DELFI patvirtino sostinės savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Evaldas Matonis. Pasak jo, tai palies iš viso 22 maršrutus, kurie kerta šiuos du mikrorajonus ir dubliuoja savivaldybės viešojo transporto maršrutus.

„Buvo 2009 m. administracijos direktoriaus įsakymas, kuris nustatė, kad nėra maršrutų, dubliuojančių (savivaldybės transporto maršrutus – DELFI) ir kertančių senamiestį, ir nėra taikomas 4 litų tarifas. Tačiau buvo priimtas sprendimas, kad tokių maršrutų visgi yra ir jiems reikėtų taikyti 4 litų tarifą“, - aiškino E. Matonis.

Pasak jo, mikroautobusais vilniečius vežiojantiems verslininkams prie permainų prisitaikyti duota laiko maždaug iki gegužės pabaigos, o jau nuo birželio 1 d. visuose nustatytų maršrutų mikroautobusuose važiavimo kaina turės būti pakelta iki 4 litų.

„Labai stipriai žiūrėti pradėsime nuo birželio 1 d. Tikrai netoleruosime kainų nepakėlimo. Sutartyse, kurias jie turi, jie įpareigoti taikyti nustatytus tarifus. Jeigu to nedarys – bus traukiami administracinėn atsakomybėn dėl nustatyto tarifo nesilaikymo“, - tęsė pašnekovas.

Tiesa, savivaldybė ne itin noriai komentuoja kainos pakėlimo motyvus. „Su kuo tai susiję – nenorėčiau komentuoti“, - sakė E. Matonis, vis dėlto patvirtindamas, kad tokiu būdu savivaldybės autobusai bei troleibusai įgyja konkurencinį pranašumą dėl gerokai mažesnės važiavimo kainos. Šiuo metu Vilniaus viešajame transporte vienkartinis bilietas kainuoja 2 litus, perkant iš vairuotojo – 2,5 Lt.

Pasipylė nepatenkintų vilniečių skambučiai

E. Matonio teigimu, vilniečiai masiškai skundžiasi pakeltomis kainomis.

„Taip, į dieną jau gauname po 50-60 skambučių iš gyventojų, kurie skundžiasi, kodėl mes branginame. Iš Perkūnkiemio, Tarandės ar kitų rajonų, kur yra blogas susisiekimas viešuoju transportu. Na, nieko negaliu pakomentuoti – buvo tiesiog priimtas toks sprendimas“, - apgailestavo pašnekovas.

Pasak jo, važiavimo kainų miesto autobusuose ir troleibusuose kelti kol kas neplanuojama.

Mikroautobusų maršrutai, kuriems galios naujas 4 Lt tarifas:

Nr. 1 „Stotis–Pilaitė“
Nr. 2 „Stotis–Fabijoniškės–V. Mačernio g.“
Nr. 4 „Stotis–Šeškinė–Perkūnkiemis “
Nr. 5 „Stotis–Santariškės–V. Kuzmos g.“
Nr. 6 „Stotis–Saulėtekis–Kairėnai“
Nr. 7 „Stotis–Pašilaičiai–Zujūnai“
Nr. 11 „Antakalnis–Pašilaičiai“
Nr. 15 „Skersinės g.–Oro uostas“
Nr. 16 „Bajorai–Pašilaičiai–Stotis“
Nr. 18 „Guriai–Stotis–Kirtimai“
Nr. 20 „Oro uostas–Fabijoniškės“
Nr. 35 „.Lukiškės–Ožkiniai“
Nr. 36 „Lukiškės –Naujaneriai–Bireliai“
Nr. 37 „Stotis–Gariūnai–Trakų Vokė“
Nr. 44 „Naujoji Vilnia–Žaliasis tiltas“
Nr. 50 „Grigiškės–Stotis“
Nr. 51 „Grigiškės–Ozo žiedas“
Nr. 62 „Stotis–Tarandė“
Nr. 71 „Salininkai–Santariškės“
Nr. 76 „Lukiškės–Žaliųjų ežerų g.–Balsiai“
Nr. 99 „Stotis–Vaduvos g.–Grigiškės–Lentvaris“
Nr. 100 „Lazdynai–Santariškės“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją