Klaipėdos jūrų uostas auga kaip ant mielių ir dėl baltarusiškų trąšų krovos. Pernai klaipėdiečiai pakrovė į laivus 5,5 mln. tonų „Belaruskalij” produkcijos.

Dalis baltarusiškų trąšų per Klaipėdos uostą gabenama į Olandiją ir Vokietiją. Jei ES įves sankcijas „Belaruskalij”, gali būti, kad į šias šalis bus uždrausta gabenti šias trąšas. „Labai didelių nuostolių gal nepatirtume, nes dauguma trąšų per uostą gabenama į Kiniją, Indiją, o ne į ES valstybes”, – pabrėžė uosto vadovas Eugenijus Gentvilas.

Tačiau „Lietuvos geležinkelių” Krovinių vežimo direkcijos Komercijos departamento vadovas Tomas Keršis nerimauja labiau. „Jei Briuselis visiškai uždraus įvežti į ES teritoriją baltarusiškas trąšas, milžiniškas pajamas prarasime ne tik mes, bet ir uostas. Sankcijos kirstų visiems”, – įspėjo T.Keršis.

Kol kas Lietuvos įmonių atstovai neketina kreiptis į ES institucijas su savo argumentais, nes laukia galutinio Briuselio sprendimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją