Krizė dar paaštrėjo, kai ketvirtadienį "Mitsubishi" paskelbė atšaukianti daugiau nei 280 tūkst. automobilių, tarp jų - 95 tūkst. sportinių "Pajero".
"Mitsubishi" išsiaiškino nuslėptus defektų atvejus, kai su saugumu susiję gedimai buvo taisomi slapta, nepaskelbiant oficialaus atšaukimo, kaip reikalauja įstatymas.
2000 metais bendrovė patyrė didžiausią smūgį per visą savo istoriją, kai į šviesą išlindo dešimtmečių senumo praktika sistemingai slėpti vartotojų nusiskundimus. Tada ji buvo priversta atšaukti 2 mln. automobilių visame pasaulyje.
Ketvirtoji pagal mastą automobilių gamintoja "Mitsubishi" sunkiai tiesėsi po to, kai žlugo pražūtinga automobilių lengvatinių paskolų Jungtinėse Valstijose pratęsimo politika ir bendrovė patyrė didžiulių nuostolių.
Ji gavo dar vieną smūgį balandžio mėnesį, kai 37 proc. jos akcijų turinti "DaimlerChrysler" nutraukė finansinės paramos planą. Tačiau prieš dvi savaites "Mitsubishi" paskelbė naują vidutinio laikotarpio verslo planą, sutelkdama dėmesį į 4 mlrd. JAV dolerių vertės pagalbos paketą, kurį daugiausia sudarė lėšos iš grupės "Mitsubishi" dukterinių bendrovių.