R.Putnam'as įspėjo, kad automobilių gamintojai, kuriems sunkiai sekasi išlaikyti pelningumą dabartinėmis rinkos sąlygomis, turės kompensuoti didesnes sąnaudas perkeldami jas ant vartotojų pečių.
Pasak gamintojų, sąnaudas didina ir sektorių į skirtingas puses tempia reikalavimai mažinti transporto priemonių svorį ir keisti priekio dizainą, kad avarijos atveju būtų mažiau sužeidžiami pėstieji, bei taisyklės dėl mažesnio anglies dvideginio išmetimo.
"Saugos technologijos, tokios kaip kėbulo atsparumas smūgiams ir pažangesnės stabdymo sistemos, didina transporto priemonių svorį, joms reikia galingesnių variklių, - "EUpolitix" sakė vienas "Ford" atstovas. - Tai (anglies dvideginio) išmetimą tikriausiai ne sumažins, o padidins. ES taisyklės tempia mus į skirtingas puses".
"Vauxhall Motors" valdybos pirmininkas Kevin'as Wale'as (Kevinas Veilas) pripažino, kad Briuselis sparčiai leidžia daugybę taisyklių. Tačiau, anot K.Wale'o, kainų padidėjimas gali nesiekti "Ford" prognozuojamų 5 tūkst. eurų.
Gamintojai ragina Briuselį vykdyti nuoseklesnę politiką ir atlikti daugiau nepriklausomų tyrimų dėl naujų teisės aktų poveikio verslui.