Pasak „Nemuno linijos" direktoriaus Alfredo Eitučio, šis maršrutas naikinamas, nes "navigacijos sezonas - per trumpas, bilietų kainų kelti jau negalėtume, o juk degalų išlaidos tik didėja, be to, reikia investuoti į laivą".

Verslininkas nusivylė Kauno valdžios pažadais remti verslininkų iniciatyvas, plėtojant laivybą didžiausioje Lietuvos upėje. A. Eitučio teigimu, pernai vasaros pradžioje pradėjusi plukdyti keleivius iš Kauno į Nidą įmonė negavo jokio pelno, nors bilietas į vieną pusę kainavo 99 litus.

"Su Susisiekimo ministerija buvome pradėję kalbėtis dėl reguliarių reisų, tačiau tuo viskas ir baigėsi - nei miestas, nei Vyriausybė palaikyti šios idėjos nepanoro. Iš Kauno valdžios negavome nė lito, nors valdininkai apsiskelbė, kad mums skyrė 20 tūkst. litų", - piktinosi A. Eitutis.

Kauno savivaldybė pranešime teigia, kad palaikė šią idėją, dar pernai priėmė sprendimą skirti 20 tūkst. Lt reisams į Nidą paremti.A.Eitutis buvo raštu pakviestas pernai iki gruodžio 20 dienos pasirašyti sutartį dėl lėšų, bet jis neatvyko.

Dvi "Raketos" tipo ir dar vieną panašų laivą turinti „Nemuno linija" paskelbė, kad juos parduos. Neoficialiomis žiniomis, šiais laivais domisi rusai, baltarusiai, o jų kaina gali svyruoti nuo 500 tūkst. iki 1,5 mln. litų.

Tuo tarpu šiemet keleiviai, planavę laivu keliauti iki Kulautuvos, nebus nuvilti. Antano Smetonos laikų maršrutas Kaunas-Kulautuva-Kaunas bus atidarytas vasaros pradžioje.

Rengti reguliarius reisus iki Kulautuvos susitarė Kauno miesto ir rajono savivaldybės. Ši kelionė pernai sulaukė neregėto populiarumo, o pirmasis reisas 2010-ųjų gegužę pranoko visus lūkesčius: laivu keliavo 130 keleivių, į jį netilpo visi norintieji.

Kol kas dar nenustatytas tikslus laikas, bet planuojama, kad reisai prasidės jau gegužę. Kelionė laivu "Tolstojus" vasarį vykusioje parodoje buvo pripažinta įdomiausia "Vivatur 2011" kelione Lietuvoje.