Šis klausimas pirmadienį bus svarstomas Kauno miesto savivaldybės kolegijos posėdyje.

„Visuomet sakėme, kad stebime Vilniaus ir Klaipėdos praktiką, mokomės iš jų klaidų. Dabar siūlome svarstyti šį klausimą ir Kaune“, - BNS sakė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Jis teigė, kad Kauno pasirinktas variantas gali skirtis nuo įlaipinimo tvarkos Vilniuje ir Klaipėdoje, tačiau principas lieka tas pats – įlaipinimas viešajame transporte tik pro priekines duris.
„Šis principas jau seniai patikrintas didžiuosiuose Europos miestuose“, - sakė P. Keras.

Jis pripažino, kad pakeisti miestiečių įpročius užtruks, tačiau tai padaryti įmanoma.

Pagal kolegijai teikiamą sumanymą, pradėti Kaune taikyti naują įlaipinimo tvarką ketinama nuo liepos 1-osios.

„Visus pakeitimus lengviau daryti, kai keleivių srautas mažiausias“, - aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

Anot jo, miesto tarybos sprendimas šiuo klausimu nebūtinas, užteks gauti kolegijos pritarimą.

Vilniuje keleiviai tik pro priekines duris įlaipinami nuo praėjusių metų liepos 15 dienos.

Prieš įvedant šią tvarką sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ skaičiavo, kad dėl to 8 mln. litų padidės pajamos už parduotus bilietus. Ar prognozės išsipildė, įmonė nepranešė.
Uostamiestyje tokia keleivių įlaipinimo tvarka galioja nuo 2009 metų birželio, Panevėžyje – nuo 2009 metų rugpjūčio.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją