Anot įmonės "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus Petro Kaučiko, per pastaruosius 30 metų šiame kelio ruože didelių darbų nebuvo atlikta. Šiuo laiku buvo statoma ir užbaigta nauja kairioji kelio Palanga–Klaipėda juosta.

Senajame kelyje įvairiomis priemonėmis stengtasi tik išlaikyti patenkinamą kelio dangos būklę. Taip pat buvo iškirsti seni medžiai, sutvarkytas vandens nubėgimas. Tačiau to nepakako, nes eismas intensyvėjo, kelio apkrovos didėjo.

"Senoji danga paseno ir fiziškai, ir morališkai. Kelio sankasa pradėjo deformuotis. Dėl to atsirado plyšių tinklas, provėžų. Tai kelia pavojų saugiam eismui. Dėl šios priežasties atskiruose kelio ruožuose buvo apribotas važiavimo greitis", – komentavo direktorius.

Rekonstruoti minėtą kelio ruožą planuota jau prieš kelerius metus, tačiau darbams sutrukdė sunkmetis. P.Kaučikas tvirtino, kad prieš pradedant tvarkyti kelią būtinas poveikio aplinkai vertinimas, žemių nusavinimas. Tik tada bus skelbiamas konkursas projektavimo darbams.

Kelio ruožo vizija jau parengta.

Ties nuvažiavimu į Karklę turėtų atsirasti skirtingų lygių sankryža, o nuvažiavimus į Kretingalę, Girkalius ir Nemirsetą turėtų sujungti bendra dviejų lygių sankryža.

Kelio rekonstrukciją numatoma pradėti po 2–3 metų. P.Kaučikas pabrėžė, jog per šį laikotarpį bus remontuojamos blogiausios dangos vietos, kad eismo sąlygos būtų bent jau patenkinamos.