”Mazda RX-8” yra naujos kartos sportinis automobilis, nurodantis ”Mazda” ateities technologijų kryptį – gaminti sportiškus, praktiškus ir išraiškingus modelius.

Asmeninis sportinis automobilis

”Mazda RX-8” iš konkurentų išsiskiria tuo, kad turi keturias duris, praktiškus vidaus sprendimus ir rotorinį variklį. ”Mazda” praktiškumą sportiniame automoblyje pasiekė neaukojant važiavimo savybių ar dizaino.

Vos pasirodžius ”Mazda RX-8”, žurnalistai teigiamai įvertino sportinio automobilio savybes bei dizainą. Sportiniai automobiliai visada pritraukia minias, bet susidomėjimas ”Mazda RX-8” pranoko lūkesčius. Per tris 2004 metų mėnesius visoje Europoje parduota virš 6000 vnt. ”Mazda RX-8” ir tai sudarė 20% rinkos dalį sportinių automobilių segmente.

Dėmesio vertas variklis

”Mazda RX-8” montuojamas dviejų rotorių Wankelio rotorinis variklis. ”Standard Power” versijoje variklis pasiekia 141 kW (192 AG) galią, o ”High Power” - 170 kW (231 AG). Versijose skiriasi degalų įsiurbimo sistema. ”High Power” versijoje yra naudojama sudėtingesni papildomi įsiurbimo vožtuvai. ”Mazda RX-8” pasiekia 100 km/h greitį per 6,4 sekundės, o maksimalus greitis siekia 235 km/h.

”Mazda” sukūrė naują variklį ”RENESIS”, kurio dėka kuro sąnaudos sumažėjo iki 40%, lyginant su ankstesniais rotoriniais varikliais. Šis variklis ryškia persvara buvo pripažintas geriausiu 2003 metų varikliu.

Keturių vietų sportinis kupė

Mazda RX-8” - tai sportinis kupė su keturiomis durimis, kuriame telpa keturi suaugę žmonės. Sportiniam automobiliui neįprastai didelė bagažinės talpa (290 litrai) dar labiau padidina ”Mazda RX-8” praktiškumą.

Gamintojai siekė, jog šį sportinį automobilį būtų itin smagu vairuoti. ”Mazda RX-8” lengva valdyti, nes ji turi elektroninę stabilumo programą (DSC), stabdžių ABS, EBD sistemas. Idealus 50/50 svorio paskirstymas sąlygoja ypatingą stabilumą ir lengvą automobilio valdomumą. Standarinėje saugumo įrangoje yra 6 saugos oro pagalvės: vairuotojo, keleivio, šoninės ir užuolaidinės saugos oro pagalvės. Bazinėje versijoje sumontuotas oro kondicionierius, o ”High Power” versijoje – automatinis oro kondicionierius.

Kuriant naują ”Mazda RX-8” inžinieriai norėjo akcentuoti šios transporto priemonės kokybę. Įžvalgus klientas tai iš karto pastebės: didelis dėmesys skirtas net smulkiausioms detalėms tiek išorėje tiek viduje. Ergonomiškas prietaisų skydelis, stilingas apšvietimas, aliuminio detalės perteikia aukščiausios kokybės automobilio dvasią.

”Mazda RX-8” yra 4,430 mm ilgio, 1,770 mm pločio ir 1,340 mm aukščio. Automobilio bazė (2,700 mm) suteikia sportinio automobilio salonui daugiau erdvės. Automobilio variklis yra patalpintas žemai už priekinės ašies, todėl pasiekiamas žemas svorio centras ir idealus svorio pasiskirstymas tarp ašių.

“Mazda RX-8” “Standard Power” versija su 192 AG varikliu “Vista” salonuose kainuoja 95 700 Lt., o galingesnė 240 AG versija – 114 700 Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją