Pasak "Lietuvos ryto", dėl pasaulyje brangstančios naftos kylančių degalų kainų nepristabdo nuo gegužės pradžios gerokai sumažėjęs importo muitas, galiojęs iš Rytų importuojamiems naftos produktams.

Benzinui šis mokestis sumažėjo nuo 15 iki 4,7 proc., o dyzeliniams degalams taikomas nulinis tarifas.

Pasak didžiausios degalais prekiaujančios Lietuvos įmonės "Lukoil Baltija" vadovo pavaduotojo Romo Turlinsko, dėl pasaulyje vyraujančių tendencijų benzinas ir toliau turėtų brangti, o dyzelinių degalų kainos keistis nebeturėtų.

R.Turlinsko teigimu, mažmenininkai tiesiog nebesuspėja didinti kainų - bendrovės "Mažeikių nafta" gaminamo A95 markės benzino litras per praėjusį mėnesį pabrango net 11 centų, o nuo balandžio 2 dienos iki gegužės 1 dienos Roterdame - net 67 JAV doleriais (194 litais) už toną.

Degalų importas iš Rytų dar neprasidėjo - naftos prekeiviai nagrinėja kainodarą.

Naftos produktų importas nėra toks patrauklus, kaip atrodo, kadangi importuojant degalus reikia iškart įšaldyti dalį lėšų privalomosioms naftos produktų atsargoms kaupti.

Degalais prekiaujančios bendrovės "Neste Lietuva" mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Ringaudas Steikūnas, "Verslo žinioms" teigė, kad neverta tikėtis, jog importiniai degalai smarkiai koreguotų kainas, nes visi perdirbėjai orientuojasi į pasaulines naftos kainas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją