"Svarstome galimybes importuoti degalus iš Rytų. Tai realu, nes "LUKoil turi gamyklas Rusijoje, nafta perdirbama ir Baltarusijoje, tad kažkiek tikrai importuosime", - dienraščiui "Verslo žinios" teigė "LUKoil Baltija" generalinio direktoriaus pavaduotojas Romas Turlinskas.

Pasak jo, dar sunku pasakyti, kada bendrovė pradės importuoti, tačiau teigė, kad dėl to deramasi. Pagal Europos Sąjungos (ES) direktyvas, ne iš ES valstybių importuojamam benzinui nuo šiol taikomas 4,7 proc. muitas, o dyzelinui - nulinis tarifas.

Anot prekybininkų, realiausia, kad pirmiausia gali pigti dyzelinas, kurio reikiamos kokybės pakankamai pagaminama Rusijoje ir Baltarusijoje. ES standartus atitinkančio benzino kaimyninių šalių gamyklose pagaminama dar nedaug.

"Matome rimtą alternatyvą "Mažeikių naftai". Dyzelinas pigs ne iš karto ar po kelių dienų - turės praeiti 2-3 savaitės, kol importuojamas dyzelinas pasieks Lietuvą", - sakė bendrovės "Neste Lietuva" Didmeninės prekybos ir tiekimo padalinio vadovas Aleksandras Paškevičius.

Anot jo, dėl importuojamos produkcijos dyzelino kaina mažmeninėje prekyboje galėtų sumažėti 5-7 centais už litrą.

"Jei šio kuro bus importuojama daug, "Mažeikių nafta" turėtų reaguoti ir sumažinti didmenines kainas vietos rinkai, tad kartu sumažėtų mažmenos kainos", - mano A.Paškevičius.

"Mažeikių naftos" Komunikacijos skyriaus viršininkas Giedrius Karsokas teigė, kad jei iš tiesų bus pradėti importuoti degalai, kainą lems rinka. "Tai priklausys ir nuo to, kokią kainodarą ir rinkodarą pasirinks importuotojai", - mano G.Karsokas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją