Naujasis SLK roadsteris pakeičia komerciškai sėkmingą pirmosios kartos modelį, kurio pasaulyje buvo parduota daugiau nei 308 tūkst. vnt. 1998 m. pasirodęs SLK nebuvo tipiškas “Mercedes-Benz” automobilis, greičiau primenantis nedidelius sportinius japoniškus automobilius. Nežiūrint komercinės sėkmės, po šešerių metų rinkoje pirmoji SLK karta jau atrodo šiek tiek pasenusi, todėl “Mercedes-Benz” pačiu laiku ruošiasi pasiūlyti atnaujintą modelį.

Naujasis SLK yra šiek tiek didesnis, galingesnis už savo pirmtaką. Taigi automobilis pasižymi dar geresnėmis važiavimo savybėmis, be to tapo kur kas erdvesnis ir patogesnis. Dabar tai ne tik gražus ir greitai važiuojantis roadsteris, tačiau ir malonus ilgesnėje kelionėje automobilis.

Sulanksčius stogą ir pakėlus langus salone vėjo beveik nesijaučia, tačiau jei vėjas vis tiek nėra malonus, tuomet į pagalbą ateina “Airscarf” kaklo ir pečių šildymo sistema. Tiesa ši sistema neįeina į bazinės įrangos sudėtį.

Galima rinktis iš dviejų benzininių variklių – 2,0 l kompresorinio 163 AG ir 3,5 l V6 272 AG. ”SLK 200 Kompressor” modelyje esantis 163 AG keturių cilindrų variklis sunaudoja aštuoniais procentais mažiau kuro nei ankstesnis panašios galios modelis: vidutinės kuro sąnaudos sudaro 8,7 litro 100 km.

Naujai sukurtas “Mercedes-Benz” šešių cilindrų variklis SLK 350 modelyje su 272 AG leidžia pajusti dinamiško vairavimo malonumą. Šis variklis – tai vienas iš galingiausių V6 variklių pagal šios klasės variklio tūrį. Iki 100 km/val. SLK 350 įsibėgėja per 5,6 sekundės (su “7G-Tronic” pavarų dėže – per 5,5 sekundės).

Trokštantiems ypatingų važiavimo galių “Mercedes-Benz” siūlo specialią SLK 55 AMG versiją. Pirmą kartą šių automobilių klasėje pristatomas 5,6 l aštuonių cilindrų 360 AG “Mercedes-AMG” variklis. Su šia jėgaine roadsteris iki 100 km/val. pagreitėja vos per 4,9 sekundes.

Vietoje standartinės patobulintos šešių pavarų mechaninės greičių dėžės, galima rinktis naują septynių pavarų automatinę transmisiją “7G-Tronic”.

Antros kartos SLK galingumu ir greičiu gali varžytis su “Porsche Boxster”, o variavimo savybėmis – su naujuoju BMW Z4 roadsteriu.

Debiutas:2004 m. pavasaris
Klasė:kupė bei kabrioletai
Konkurentai:“Porsche Boxster”, BMW Z4
Varikliai:benzininiai: 2,0 l kompresorinis 163 AG, 3,5 l V6 272 AG
Išmatavimai:ilgis 408 cm, plotis 178 cm, aukštis 130 cm; bazė 243 cm
Svoris:1’465 kg