Trečiosios kartos lengvasis komercinis “Volkswagen Caddy” debiutavo kaip savarankiškas atskiros klasės nedidelis krovininis miestui skirtas automobilis. Naujajam automobiliui, žymiai pranokusiam pirmtakus, konstruktoriai suteikė visas geriausias ankstesnių kartų “Caddy” savybes bei maksimaliai pritaikė darbui dinamiškai besivystančios miesto infrastruktūros ir intensyvaus eismo sąlygomis.

Trečiosios kartos “Volkswagen Caddy” gamyboje panaudota bendra penktosios kartos “Volkswagen Golf” bei “Volkswagen Touran” platforma. Kėbulas bei interjeras – savarankiški, sukurti naujai ir pritaikyti vien “Caddy”. “Caddy” atitiks griežtus naujus kokybės reikalavimus kompaktinių ir lengvųjų furgonų segmente.

Lyginant su pirmtaku, visi naujojo trečios kartos “Caddy” matmenys ženkliai padidėję. Automobilio ilgis – 4405 mm, plotis – 1802 mm, aukštis - 1833 mm, bazė – 2682 mm. Antros kartos “Caddy” buvo mažosios lengvųjų automobilių klasės atstovų dydžio ir turėjo dviejų tūrių vadinamąjį “kulniuko” formos kėbulą.

Naujojo furgono kėbulas - vieno tūrio, o jo matmenys furgoną įgalina lyginti su kompaktinės klasės automobiliais.

Naujajame “Caddy” kroviniams skirtas tūris – 3,2 kubinio metro arba net 300 litrų daugiau, nei senojo furgono talpa. Dar vienas debiutanto privalumas – itin patogus prieinamumas prie krovinių skyriaus iš galo per asimetriškai varstomas duris arba atlenkiamą bagažinės dangtį.

Galima rinktis ir dviejų tipų kėbulą. Pirmasis – uždaras furgonas su atskiru krovinių skyriumi, antrasis – kombi, t.y., mišrios paskirties krovininis – keleivinis transporteris. Furgone tarp krovinių skyriaus ir kabinos gali būti įrengta aklina arba įstiklinta skiriamoji sienelė. Klientui pageidaujant, galimas ir dalinis arba visiškas krovinių skyriaus įstiklinimas. Naujasis “Caddy” kombi – pirmoji tokio tipo transporto priemonė miestui skirtų krovininių furgonų segmente.

Tokį transporterį nesunkiai galima transformuoti į septynvietį keleivinį lengvąjį automobilį. Pirmoji sėdynių eilė ir likusi erdvė tokiu atveju dalijamos santykiu 1/3 ir 2/3. Antrosios eilės sėdynes galima atversti, arba, reikalui esant, ir visiškai išimti. Tai sudaro galimybę kroviniams skirtą talpą padidinti iki 2035 litrų. Pagal pageidavimą klientas gali užsisakyti ir trečią sėdynių eilę gale, kur galėtų įsikurti dar du keleiviai.

Naujojo “Caddy” ratus suks vienas iš keturių siūlomų variklių. Du iš jų benzininiai, du – dyzeliniai. Visų jų sukuriamą jėgos momentą paskirsto penkialaipsnės mechaninės pavarų dėžės, o išmetamąsias dujas valo pažangios konstrukcijos katalizatoriai.

Kukliausias variklis asortimente – laiko patikrintas 1,4 litro darbo tūrio 75 AG keturių cilindrų benzininis motoras. Šių charakteristikų visai užtenka ramiam ir ekonomiškam važinėjimui mieste. Vidutinės degalų sąnaudos - 8,3 litro benzino. Antrąjį benzininį 1,6 litro darbinio tūrio 102 AG galios variklį galima išvysti ir kituose lengvuosiuose “Volkswagen” automobiliuose, tačiau į “Caddy” šeimynos atstovus jis bus montuojamas pirmą kartą.

Taupesni vairuotojai palankiai įvertins keturių cilindrų 70 AG 2,0 litrų darbo tūrio SDI agregatą, veikiantį siurblio – purkštuko principu. Šis motoras nebrangus ir ekonomiškas. 140 Nm sukimo momentas pasiekiamas prie 2400 aps./min., o vidutinės degalų sąnaudos neviršija 6,4 l dyzelino 100 km kelio.

Šiek tiek vėliau jėgos agregatų asortimentą papildys ir turbodyzelinis 1,9 litro darbo tūrio 104 AG TDI variklis. Jis bus montuojamas ir į didesnės klasės komercinius automobilius “Volkswagen Transporter T5”.

Maksimalus automobilio su tokiu varikliu išvystomas greitis – 166 km/val. Degalų sąnaudos – maždaug 6,1 dyzelino 100 km kelio.

Tad su pilnu 60 litrų talpos dyzelino baku šis “Volkswagen Caddy” nuvažiuos apie 1000 km kelio.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją