Sostinės savivaldybei gali tekti grąžinti dalį ES lėšų, skirtų projekto įgyvendinimui.

Agentūra nustatė, kad įdiegti kartinių bilietų apskaitos programinę įrangą ir ją integruoti į bendrą elektroninio bilieto bei kortelių sistemą pavyko tik Kauno miesto savivaldybei, o Vilniuje ir Klaipėdoje tai įgyvendinta iš dalies.

Elektrininių kortelių pildymo kartiniais bilietais bei platinimo galimybės visuose trijuose miestuose užtikrintos taip pat iš dalies.

"Bendro projekto tikslo projekto vykdytojui nepavyko pasiekti. Bendra ir tarp miestų suderina visuomeninio miesto transporto valdymo bei apmokėjimo elektroninėmis priemonėmis sistema neveikia ir sąlygos naudotis e-bilietu keleiviams nesudarytos", - BNS teigė CPVA direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Keizeris.

Agentūra minėtas išvadas padarė atlikusi Vilniaus miesto savivaldybės administracijos kartu su partneriais - Kauno ir Klaipėdos miestų savivaldybių administracijomis - įgyvendinto projekto "Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" patikrą.

"Patikros vietoje rezultatų ir pastebėjimų pagrindu agentūra pradėjo pažeidimo tyrimą, kurio metu nustatysime netinkamų projekto išlaidų, susijusių su netinkamai įgyvendintomis projekto veiklomis, sumą. Rekomendacija dėl grąžintinos sumos bus teikiama Informacinės visuomenės plėtros komitetui prie Susisiekimo ministerijos, kuri priims sprendimą dėl jos taikymo", - sakė M.Keizeris.

Rekomendaciją ketinama ruošti ne ilgiau kaip 20 darbo dienų.

Vilniaus meras Raimundas Alekna penktadienį BNS sakė su CPVA patikrinimo išvadomis dar nesusipažinęs ir negalintis jų komentuoti.

Vilniaus miesto vicemeras Romas Adomavičius sausio pradžioje tikino, kad įvedus vienkartinį elektroninį viešojo transporto bilietą, minimalūs uždaviniai, kurie pateisina ES lėšų panaudojimą, yra įgyvendinti.

Savivaldybės įmonės "Susisiekimo paslaugos" e-bilieto projekto vadovas Mindaugas Žironas sausio pradžioje dėstė, kad švieslentės, kurios Vilniuje kai kurių stotelėse kabo jau keletą metų, turėtų pradėti veikti iki birželio 1-osios. Joms veikti iki šiol esą trukdė svyruojanti elektros srovė, kuri būdavo imama iš troleibusų kontaktinio tinklo. Šiuo metu nuspręsta švieslentes prijungti prie įprasto elektros tinklo, bet darbams trukdo įšalas.

Švieslentės turėtų rodyti realų troleibusų ir autobusų atvykimo laiką.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)