Ši atkarpa apima visus aplinkkelio I etapo objektus: rekonstruotą Oslo gatvės dalį, naują trijų lygių sankryžą per Oslo gatvę, Gudelių tunelį, keturias transporto jungtis trijų lygių sankryžai aptarnauti, naują vakarinę gatvę, sujungusią Oslo ir L.Asanavičiūtės gatves, rekonstruotą Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankirtą ir kitus smulkesnius objektus, informuoja Vilniaus savivaldybė.

Statybų metu pastatyta dviejų lygių 74 m ilgio estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis – 197 m), 150 m ilgio tunelis ties Gudeliais, 510 m ilgio vakarinė gatvė nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės, įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža, 860 m ruože atlikta Oslo gatvės rekonstrukcija, pastatytos keturios transporto jungtys estakadoms aptarnauti.

Visas Vilniaus vakarinio aplinkkelio projektas išskaidytas į tris etapus. IA ir I etapai, kuriuose darbai jau baigti, apima Lazdynų tilto rekonstrukciją ir aplinkkelio dalies statybą nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės gatvės. II etape numatoma tiesti aplinkkelio dalį nuo L.Asanavičiūtės g. iki Ozo gatvės, III etape – nuo Ozo g. iki Ukmergės gatvės.

Rangos sutartis dėl šio projekto darbų su užsakove Vilniaus miesto savivaldybės administracija buvo pasirašyta 2008 m. gruodžio 30 d. Rangovai – jungtinės veiklos sutartimi apsijungusios didžiausios Lietuvoje kelių statybos bendrovės – „Panevėžio keliai” ir „Kauno tiltai”. Sutarties kaina - 135,89 mln. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)