Dauguma automobilių gamintojų prognozavo, kad šiais metais pardavimai ūgtelės 1-2 proc. po to, kai pernai prekyba smuktelėjo 1,3 proc., nes karas Irake bei prasta ekonominė padėtis pakenkė vartotojų pasitikėjimui, ypač Prancūzijoje ir Vokietijoje. Ir nors automobilių mėgėjai grįžta į parduotuves, kai kurie analitikai nesiima prognozuoti pagerėjimo iki antrosios šių metų pusės.
Automobilių pramonė sudaro apie 4 proc. Europos Sąjungos (ES) bendrojo vidaus produkto (BVP) ir atspindi platesnę ekonominę padėtį, ypač vartotojų pasitikėjimą.
Japonijos automobilių gamintojai, išskyrus "Nissan", vietos gamintojų sąskaita ir toliau didino savo rinkos dalį, kuri, palyginti su praėjusiais metais, išaugo nuo 13,2 iki 14 proc.
Visų Europos automobilių gamintojų pardavimai išaugo, tuo tarpu "PSA Peugeot Citroen" vis siekia atnaujinti savo senstančių modelių flotilę.
Didžiausios Europos automobilių gamintojos "Volkswagen" pardavimai išaugo 11,6 proc. Tuo tarpu Prancūzijos bendrovės "Renault" pardavimai išaugo mažiau nei kitų kompanijų, nes bendrovė atsisakė mažiau pelningo verslo Europoje ir didžiausią dėmesį skyrė maržoms.