Be numatomų įdarbinti 300-500 specialistų, BMW praėjusiais metais sukūrė 300 naujų darbo vietų inžinieriams, daugiausia - elektros ir elektronikos specialistams. BMW padidins gamintojų, kurie automobiliuose stengiasi integruoti naujas vairavimo, komunikacijų ir pramogų sistemas, konkurenciją dėl kvalifikuotų inžinierių.

Automobilių bendrovėms, ypač svarbiausiai BMW konkurentei "Mercedes-Benz", kilo problemų pradėjus naudoti pažangias elektronikos sistemas. Inžinierius kviečia ir kitos gamintojos, nors jos šių specialistų įdarbina mažiau nei BMW.

BMW finansų direktorius Stefanas Krause'as (Štefanas Krauzė) teigė, jog gamintoja turi pati kurti elektronikos sistemas, nes jų reikia tiek daug, kad šios paklausos nepajėgia patenkinti kiti tiekėjai. "Trūksta rinkos dalyvių ir pasiūlos, - aiškino Š. Krauzė. - Žvelgiame į savo konkurentus ir matome, kad jie taip pat vargsta su šia problema". Pasak finansų direktoriaus, dalis BMW inžinierių išėjo pas konkurentus, todėl tam tikrų projektų įgyvendinimą stabdo specialistų stoka.

BMW taip pat nerimauja, kad didėjant elektronikos svarbai gali smarkiai išaugti nepriklausomų bendrovių, integruojančių įvairias transporto priemonių sistemas, įtaka. BMW pardavimų ir rinkodaros direktorius Michaelis Ganalas (Michaelis Ganalas) sakė, jog naujų elektronikos sistemų atsiradimas sukūrė elektronines "salas". "Tuomet pradedate integruoti ir suvokiate, kad nebekontroliuojate savo automobilio, - aiškino M. Ganalas. - Niekas pakankamai neįvertino automobilio elektroninės sistemos svarbos".

BMW yra viena iš pirmaujančių bendrovių elektroninių sistemų integravimo požiūriu. Brangesniuose gamintojos modeliuose telefonijos, pakabos ir vairavimo sistemų kontrolės bei pramogų sistemas susieja vadinamas "idrive" pultas.

Tačiau atrodo, kad tai nepadėjo padidinti automobilių patikimumo. Šį mėnesį vartotojų žurnalas "Consumer Reports" septintos serijos BMW, kainuojančius 68-117 tūkst. JAV dolerių, pripažino pačiais nepatikimiausiais automobiliais. Pasak "Consumer Reports", prieš metus Jungtinėse Valstijose pasirodžiusiuose modeliuose daugiausiai problemų kyla dėl elektros sistemos sutrikimų.

BMW direktoriai teigė apie "Consumer Reports" tyrimą nežinantys ir pridūrė, kad septintos serijos modeliai atitinka pačios įmonės taikomus patikimumo reikalavimus.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją