Naujuosius troleibusus bandę vairuotojai teigė, kad naujieji troleibusai pasižymi sustiprinta važiuokle – tai daro važiavimą stabilesnį, minkštesnį bei malonesnį tiek keleiviams, tiek vairuotojams.

Tiek vairuotojo kabina, tiek visas salonas vasarą kondicionuojamas, o žiemą – šildomas.

„Škoda 26 Tr Solaris” troleibuse įmontuotas dyzelinis elektros generatorius, dėl šio modelio troleibusas gali važiuoti ir ten, kur nėra kontaktinio elektros tinklo. Tai gali būti panaudota pratęsiant maršrutus arba dingus elektrai grįžti į parką. Beje, tokia situacija jau buvo susiklosčiusi – dingus elektrai Partizanų prospekte troleibusas sėkmingai grįžo į parką.

Tiesa, šis troleibusas iš konkurentų išsiskiria ir didesne kaina. „Škoda 26 Tr Solaris” su 50 Kw dyzeliniu varikliu kaina siekia 1,55 mln Lt (450 tūkst. eurų).

Europos Komisija iš Sanglaudos fondo 2007-2013 m. Lietuvai skirs 75 mln. litų viešojo keleivinio transporto parkui atnaujinti. Į šias lėšas pretenduoja penkių didžiųjų mūsų šalies miestų keleivių vežėjai.

„Planuojame, kad kitais metais galėtume įsigyti 24 naujus autobusus. Vėliau ateis ir troleibusų eilė. Taip pat planuojame ir kontaktinio tinklo plėtrą – jau kitais metais turėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas Parodos ir K. Petrausko gatvėmis“,- DELFI sakė Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vadovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)